به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

هشدار ترامپ به فیسبوک درباره ارز مجازی لیبرا

هشدار ترامپ به فیسبوک درباره ارز مجازی لیبرا
پایگاه خبری فولاد ایران- دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا می‌گوید که طرفدار ارزهای مجازی و بیت کوین نیست و گفت که احتمالا فیس‌بوک برای راه اندازی ارز رمز خود ( لیبرا ) نیازمند مجوز فعالیت بانکی است.

ترامپ در چند پست توییتر گفت که ارز های دیجیتالی پول نیستند و عدم مقررات‌گذاری دارایی‌ها در این حوزه ارز دیجیتال می‌تواند منجر به رفتارهای غیر قانونی مثل تجارت مواد مخدر و دیگر فعالیتهای مخرب شود.

ترامپ نوشت : اگر فیسبوک و دیگر شرکت‌ها می‌خواهند تبدیل به بانک شوند باید مسیر قانونی این موضوع را طی کنند و همه مقررات این حوزه را رعایت کنند.

ترامپ تنها منتقد ارز مجازی فیسبوک نیست پیش از او جروم پاول رییس بانک مرکزی آمریکا، وزیر اقتصاد فرانسه و رییس بانک انگلستان تاکنون اظهار نظرهای مخالفی را در زمینه ارز مجازی لیبرا فیسبوک بیان داشته‌اند.
فیس بوک تاکنون به انتقاد ترامپ پاسخی نداده است.

انتقاد ترامپ به ارز مجازی همان چیزی است که بسیاری از منتقدان بیت‌کوین طی سالهای اخیر تکرار کرده‌اند اینکه بیت کوین چگونه ارزش‌گذاری می‌شود و چطور نوسانات قیمت آن را برجسته می‌کند. بسیاری معتقدند که این ویژگی‌ها پذیرش گسترده‌تر ارز مجازی را با مشکل مواجه کرده است.

ترامپ همچنین نوشته است که ارزمرزها پول نیستند و ارزش آنها بسیار متغیر است.

ترامپ میگوید دلار تنها واحد پولی قابل اطمینان و قابل اعتماد در آمریکاست. به گفته او این ارز رایج همه جای جهان است و همیشه هم چنین خواهد ماند.
این اظهار نظر فعلا تغییری در قیمت بیت کوین ایجاد نکرده است.
بلومبرگ فارسی✔️

۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۴۹۵
کد خبر : ۴۶,۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید