به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اختلاف نظر کارخانه های اروپا و امریکا نسبت به روند آینده تقاضا- 28/ 01/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که به رغم کاهش تعداد کارخانه های اروپایی که انتظار افزایش تقاضا طی سه ماه آینده را دارند، تعداد کارخانه های امریکایی که انتظار بالا بودن میزان تقاضا طی این مدت را دارند در مقایسه با هفته قبل افزایش یافته است.

52 درصد کارخانه های امریکایی انتظار افزایش تقاضا طی سه ماه آینده را دارند که در مقایسه با نظر سنجی پیشین رشدی 7 درصدی را نشان می دهد. 30 درصد کارخانه ها نیز در این کشور انتظار ثبات تقاضا و 18 درصد انتظار کاهش تقاضا طی سه ماه آینده را دارند. این در حالی است که تعداد کارخانه های اروپایی که انتظار دارند تقاضا در سه ماه آینده افزایش یابد با افتی 17 درصدی در مقایسه با هفته گذشته به 37 درصد رسیده است. 56 درصد کارخانه ها در این قاره نیز انتظار ثبات تقاضا طی سه ماه آینده را دارند که نسبت به هفته قبل رشدی 22 درصدی را نشان می دهد. 47 درصد کارخانه ها در جهان نیز انتظار افزایش تقاضا طی سه ماه آینده را دارند که در مقایسه با هفته قبل 7 درصد کاهش یافته است و 43 درصد کارخانه ها در جهان انتظار ثبات تقاضا طی سه ماه آینده را دارند.

تعداد کارخانه های امریکایی که انتظار افزایش قیمت ها طی سه ماه آینده را دارند در مقایسه با آخرین نظر سنجی 8 درصد افزایش یافته و به 67 درصد رسیده است. این در حالی است که 18 درصد کارخانه ها در این کشور انتظار کاهش قیمت ها طی سه ماه آینده را دارند که تغییری را در مقایسه با هفته قبل نشان نمی دهد. تعداد کارخانه های اروپایی که در انتظار افزایش قیمت ها طی سه ماه آینده هستند نسبت به هفته قبل کمی کاهش یافته و به 71 درصد رسیده است. در این میان 17 درصد کارخانه های قاره سبز پیش بینی می کنند که قیمت ها طی سه ماه آینده ثابت و 12 درصد احتمال کاهش قیمت ها طی این مدت را دارند. 72 درصد کارخانه ها در امریکا، اروپا و آسیا انتظار افزایش قیمت ها طی سه ماه آینده را دارند که نسبت به هفته قبل ثابت می باشد و 13 درصد کارخانه ها در این مناطق احتمال کاهش قیمت ها طی این مدت را می دهند.

موجودی 15 درصد کارخانه های اروپا در مقایسه با هفته قبل افزایش یافته است که رشدی 5 درصدی را در مقایسه با آخرین نظر سنجی  نشان می دهد. این در حالی است که موجودی 46 درصد کارخانه ها دراین قاره طی این مدت ثابت بوده است. موجودی 40 درصد کارخانه ها در امریکا نیز نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است که رشدی 15 درصدی را در مقایسه با هفته قبل نشان می دهد و موجودی 48 درصد کارخانه ها در این منطقه طی این مدت ثابت بوده است. موجودی 47 درصد کارخانه ها در جهان نیز تغییری را نسبت به هفته قبل نشان نمی دهد این در حالی است که موجودی 24 درصد کارخانه ها طی این مدت افزایش یافته است.

۲۸ فروردین ۱۳۸۹ ۰۸:۴۶
تعداد بازدید : ۶۱۴
کد خبر : ۴,۸۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید