به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اتحادیه اروپا به دنبال سخت گیری های بیشتر برای کنترل واردات فولاد

پایگاه خبری فولاد ایران - گزارش ها حاکی از آن است که کشورهای عضو اتحادیه اروپا احتمالا این هفته ساختار جدیدی برای محدودسازی واردات فولاد به 28 کشور عضو تصویب می نمایند. البته جولای 2018 نیز اتحادیه اروپا محدودیت هایی برای واردات 23 محصول فولادی برای 200 روز اعمال کرد که تا 4 فوریه 2019 اعتبار دارد. حال رای گیری جدیدی که 16 ژانویه صورت می گیرد مربوط به محدود سازی واردات فولاد برای 3 سال تا سال 2021 خواهد بود. 

به گزارش فولاد ایران، تصمیم گیری اتحادیه اروپا برای محدود سازی واردات فولاد به دنبال اقدام امریکایی ها که مارس سال گذشته اعلام شد و تعرفه هایی بر واردات فولاد و آلومینیوم اعمال گردید صورت گرفته است.

این اقدامات امریکا اروپایی ها را نگران کرد بازار فولاد اروپا پر از محصولات فولادی شود که دیگر امکان ورود به امریکا را ندارند.

عرضه کننده های اصلی فولاد به حوزه یورو کشورهای چین، هند، روسیه، کره جنوبی، ترکیه و اوکراین می باشند.

قابل ذکر است بازارهای مصرف کننده در اروپا کاملا مخالف اعمال چنین تعرفه هایی بر واردات فولاد هستند. به عنوان نمونه اتحادیه خودروسازان اروپا بر این باور است که این راهکارها به کشورهای اروپایی آسیب می زند. به نظر این اتحادیه از آنجایی که صادرات فولاد سایر کشورها به امریکا در این مدت افت جزیی داشته در نتیجه نگرانی از افزایش بی رویه فولاد وارداتی در بازارهای اروپا بی مورد است.

منبع: steel mint

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۴۰۷
کد خبر : ۴۸,۳۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید