به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

راه اندازی خطوط جدید تولید فولاد در چین ممنوع !!

پایگاه خبری فولاد ایران - وزیر صنعت چین اخیرا اظهار داشته دولت چین قصد دارد با توسعه پروژه های جدید آهن و فولاد در سال 2019 به شدت مقابله کند. ظاهرا این محدودیت ها مربوط به توسعه ظرفیت های تولید در صنایع تولید سیمان و شیشه های تخت که از سال 2018 با این ممنوعیت ها روبرو بوده نیز اجرا خواهد شد. افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم نیز با محدودیت های شدید روبرو می باشد.

به گزارش فولاد ایران، گرچه روشن نشده منظور از پروژه های جدید دقیقا چیست ولی دولت چین سعی دارد برای کنترل آلاینده ها و پاک نگه داشتن هوای شهر ها تا می تواند مانع راه اندازی خطوط تولیدی شود که مجوز های زیست محیطی کافی را نداشته باشند.

چین برای سال های 2016 تا 2020 هدف کاهش ظرفیت تولید 150 میلیون تنی را برای صنعت فولاد خود تعیین نمود ولی دو سال زودتر به این هدف دست یافته است. سال 2018 این کشور ظرفیت تولید 900 میلیون تن فولاد در سال را داشته است. ژوئن 2018 اعلام شد راه اندازی خطوط تولید جدید فولاد، کک و آلومینیوم در برخی مناطق کلیدی از جمله پکن، تیانجین و هبی ممنوع می شود ولی این اظهارات جدید مشخص نکرده ممنوعیت ها محدودیت جغرافیایی دارند یا خیر.

منبع: steel mint

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۳۶۱
کد خبر : ۴۸,۳۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید