به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت قراضه در کره رو به بالا- 31/ 01/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- هفته گذشته فولاد سازان کره ای قیمت پیشنهادی خرید قراضه را افزایش دادند. این در حالی است که نیاز آن ها به قراضه کاهش یافته است. تا روز جمعه قیمت پیشنهادی آن ها 432 تا 441 دلار هر تن بود که 27 تا 36 دلار هر تن نسبت به اوایل آوریل افزایش قیمت داشته است. تقاضای فولاد ساختمانی در کره پایین است از این رو اغلب فولاد سازان به خصوص تولیدکنندگان میلگرد تولید را پایین آورده اند. در نتیجه تقاضای قراضه نیز پایین آمده. فولادسازان امیدوارند که از عرضه کنندگان داخلی قراضه بخرند.

 بسیاری بعید می دانند که قیمت های داخلی قراضه در کره بالا برود چون تقریبا به سقف خود رسیده است. تجار کره ای قصد دارند نیمی از موجودی خود را به زودی بفروشند و نیم دیگر را به دلیل احتمال افزایش قیمت قراضه در انبار نگه دارند.

افزایش قیمت دیگر مواد اولیه برای آوریل تا ژوئن از جمله سنگ آهن و کک وارداتی، تمایل فولاد سازان کره ای از جمله پوسکو را به خرید قراضه افزایش داده است. مصرف کنندگان اصلی قراضه کره مثل هیوندایی همچنان در حال خرید قراضه وارداتی هستند. اخیرا این کارخانه 15 هزار تن قراضه شینداچی و قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن را برای تحویل ماه می 463 و 414 دلار هر تن خریداری نموده است.

۳۱ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۷۱۳
کد خبر : ۴,۸۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید