به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ترامپ، راحت بخواب! به تو نیاز نداریم!

پایگاه خبری فولاد ایران - وقتی از بحران مدیریت در کشور حرف می‌زنیم، حتماً قرار نیست سیل و زلزله‌ای رخ بدهد تا پته بی‌کفایتی مدیران روی آب بیفتد. حتی یک مسابقه فوتبال کافی است تا نشان دهد چقدر فقر مدیریت داریم.

 

🔹پرسپولیس و داماش برای انجام دیدار فینال جام حذفی  به اهواز رفتند، در یکی از شیک‌ترین ورزشگاه‌های ایران همه چیز آماده برگزاری بازی بود تا ثابت شود فقدان امکانات مشکل اول ما نیست.

 

🔹 اما داماشی‌ها اعلام کردند به دلیل اینکه هواداران آنها را که حدود 300 نفر بوده اند راه نداده‌اند حاضر به انجام بازی نیستند.

 

 🔹یک ادعای به حق از طرف تیمی که خصوصی است و خودش را ملزم نمی‌بیند به دستورها و بایدهای بالادستی گوش بدهد!

 

🔹ورزشگاه به هم ریخت، صندلی‌ها شکست، میلیون‌ها نفر پای تلویزیون ساعت‌ها به این تئاتر مضحک زل زدند!

 

🔹 کشور آذربایجان فینال لیگ اروپا را محترم برگزار کرد، ترکیه قرار است برای میزبان سوپرکاپ اروپا انتخاب ‌شود و قطر جام‌جهانی را میزبانی خواهد کرد ولی ما پس از برگزاری هر مسابقه فوتبال اندازه یک زلزله در ژاپن کشته و زخمی می‌دهیم!

 

🔹 ما به هیچ دشمنی نیاز نداریم. نه ترامپ، نه اسرائیل! بزرگترین دشمنان این کشور مدیران ناتوان و ضعیف آن هستند که امید این مردم را به یاس تبدیل می‌کنند، قادر به انجام وظایفی که برای آن حقوق و امتیاز می‌گیرند نیستند ولی این هنر را دارند تا یک بازی فوتبال را به یک بحران ملی تبدیل کنند!

✍️ احسان محمدی

۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۵۱۰
کد خبر : ۵۰,۶۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید