به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

معاون‌وزیر صنعت و معدن: پیشرفت صنعت یک استان در گرو کار تیمی، اتحاد و همبستگی است

پایگاه خبری فولاد ایران- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیشرفت صنعت یک استان در گرو کار تیمی ، اتحاد و همبستگی است چرا که در اختلاف هیچکس برنده نیست .

به گزارش روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان خداداد غریب پور عصر یکشنبه در آئین رونمایی از انواع ورق‌های API در شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: جدا شدن فولاد اکسین از فولاد خوزستان ضررهای زیادی را به دنبال داشت اما در حال حاضر با تعامل این دو شرکت شرایط اقتصادی هر دو رو به بهبود است.

وی افزود: فولاد اکسین به دلایل متعددی از جمله اشتباه‌های مدیریتی با مشکلات جدی مواجه شد اما از سال گذشته تاکنون روند رو به رشدی را در پیش گرفته است ادامه این رشد و پیشرفت نیازمند تصمیم گیری های خوب است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیریت صحیح در زمان مناسب کار درست انجام دادن است که در غیر این صورت پیشبرد کارها با مشکل مواجه می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت فولاد خوزستان به عنوان شرکت مادر معرف توسعه صنعت فولاد کشور است و تعامل این شرکت با فولاد اکسین می‌تواند به بهبود وضعیت اقتصادی هر دو شرکت کمک شایانی کند.

غریب پور گفت: رشد ۴۰ درصدی تولیدات شرکت فولاد اکسین بی شک مرهون حمایت‌های شرکت فولاد خوزستان است که امید می‌رود این تعاملات همچنان تداوم یابد تا ما شاهد پیشرفت صنعت فولاد در این استان و کشور باشیم.

وی گفت: همچنین تعامل این دو شرکت می‌تواند باعث احیا و پیشرفت شرکت فولاد کاویان نیز بشود و این شرکت نیز در مدار تولید قرار گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بی شک اگر به داد فولاد اکسین نمی‌رسیدیم این شرکت نیز شرایط گروه ملی صنعتی فولاد را پیدا می‌کرد.

وی تصریح کرد: در شرایط جاری در کشور باید با هم افزایی و اتحاد در این صنعت نیز حماسه آفرینی کنیم.

غریب پور گفت: اکنون در کشور در زمینه تولید فولاد و آهن اسفنجی و بومی کردن قطعات اقدامات خوبی صورت گرفته و تمامی قطعات مورد نیاز فولاد کاشان در درون خود این شرکت تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت فولاد اکسین در زمینه اشتغال‌زایی نیز اقدامات خوبی صورت می‌دهد و امید است وضعیت بدهی‌های این شرکت نیز به زودی مشخص شود.

رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: فولاد خوزستان و فولاد مبارکه در کنار فولاد اکسین هستند و ما نیز حمایت‌های خود را از این شرکت ادامه می‌دهیم.

وی افزود: همچنین نیاز است نظام بانکی و سازمان تأمین اجتماعی حمایت‌های لازم را از فولاد اکسین داشته باشد تا این شرکت بتواند به ظرفیت‌های اسمی خود برسد.

 

منبع: فولاد اکسین

۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
تعداد بازدید : ۸۳۰
کد خبر : ۵۱,۳۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید