به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اظهارات فریدمن، روزنامه نگار امریکایی

پایگاه خبری فولاد ایران - فریدمن تصریح کرد: ترجمه واکنش آمریکا به این حملات برای کشورهای عربی این است:" فراموش کردم بگویم. من فقط دوست دارم به شما سلاح های خودمان را بفروشم – نه اینکه از آنها براع دفاع از شما استفاده کنم. اما فراموش نکنید در سفر بعدی خود به واشنتگن، در هتل من اقامت کنید. خدمتکاران آماده هستند!" 

این روزنامه نگار آمریکایی همچنین با اشاره به عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در انتخابات اخیر در سرزمین های اشغالی نیز نوشت: بی بی [ بنیامین نتانیاهو] فهمید که ترامپ چقدر بازندگان را دوست ندارد. وقتی که از ترامپ درباره اوضاع بی بی سوال شد، وی با خونسردی گفت با نتانیاهو صحبت نکرده است زیرا گفت ما با اسرائیل ارتباط داریم. این برخورد از نظر اسرائیلی ها یعنی اینکه ترامپ بگوید: بی بی؟ بی بی؟ من زمانی یک آقایی را می شناختم که در  لکسینتو (ایالت کنتاکی) یک اغذیه فروشی داشت!"

فریدمن با تکرار دخالت ایران در حملات به تاسیسات نفتی عربستان گفت، پاسخ ترامپ به این حملات اینگونه بود که "ما قطعا می خواهیم از جنگ خودداری کنیم. که این از نظر اسرائیل یعنی اینکه آمریکا خوشحال است که تحریم های نفتی ایران حفظ شود، اما قصد ندارد با اسرائیل و کشورهای عربی سنی متحد شود تا رژیم ایران را تغییر داده و یا با حمله نظامی، توانایی های آن را نابود کند."

۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۰۹۸
کد خبر : ۵۲,۴۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید