به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت بیلت در سی آی اس- 25/ 02/ 1389

 مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت بیلت در سی آی اس پس از تعطیلات ماه می کاهش یافته است. پیش از این پیش بینی می شد که قیمت ها پس از تعطیلات بالا برود. طی تعطیلات ماه می در این کشورها، قیمت مقاطع در ترکیه و جنوب اروپا افزایش یافت. این در حالی است که قیمت محصولات نیمه تمام فولادی روندی نزولی داشت.

تولید کنند گان بیلت سی آی اس که خواستار فروش این محصول در اواخر ماه آوریل در قیمت 580 تا 590 دلار هر تن فوب بودند، در حال حاضر قیمت پیشنهادی خود را کاهش داده و به 560 تا 580 دلار هر تن فوب رسانده اند اما هنوز خریدی با این قیمت انجام نشده است.

بیلت کارخانه آی یو دی در قیمت 550 دلار هر تن و همین محصول کارخانه نوورس متال در قیمت 560 دلار هر تن فوب طی هفته گذشته معامله شده است. با توجه به وضعیت فعلی بازار، خریداران خواستار خرید بیلت در قیمت 520 تا 530 دلار هر تن فوب هستند اما هنوز کارخانه ها فروش با این قیمت را نپذیرفته اند.

در حال حاضر کارخانه های آی یو دی، مچل و اوراز با امید به کاهش موجودی خریداران در آینده نزدیک و افزایش تقاضا در بازار، قیمت های خود را ثابت نگاه داشته اند. این در حالی است که کارخانه ها نیز با توجه به کاهش قیمت قراضه، خرید خود را کاهش داده اند و سیاست انتظار را در پیش گرفته اند.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۵۵
تعداد بازدید : ۷۸۷
کد خبر : ۵,۳۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید