به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قوت گرفتن احتمال افت قیمت ها در آینده در میان کارخانه ها - 26/ 02/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بنا به گزارش اخیر استیل ایندکس تعداد کارخانه هایی که انتظار افزایش قیمت ها در آینده را دارند کاهش یافته و در حال حاضر فقط 39 درصد کارخانه های شرکت کننده در نظر سنجی اخیر این شرکت پیش بینی می کنند که قیمت ها در آینده افزایش یابد. تعداد کارخانه هایی که انتظار افزایش تقاضا را دارند نیز در مقایسه با گذشته کاهش یافته است.

39 درصد کارخانه ها در شمال آفریقا، اروپا و آسیا پیش بینی می کنند که قیمت ها  طی سه ماه آینده افزایش یابد که در مقایسه با آخرین نظر سنجی 10 درصد کاهش یافته است. این در حالی است که 32 درصد کارخانه ها انتظار ثبات قیمت ها در آینده را دارند که رشدی 3 درصدی را در مقایسه با آخرین نظر سنجی نشان می دهد. در این میان تعداد کارخانه های امریکایی که انتظار افزایش قیمت ها در آینده را دارند به شدت کاهش یافته و به 28 درصد رسیده است. این در حالی است که 36 درصد کارخانه ها در این کشور انتظار کاهش قیمت ها در سه ماه آینده را دارند که در مقایسه با آخرین نظر سنجی 6 درصد افزایش یافته است. تعداد کارخانه های اروپایی که انتظار افزایش قیمت ها در آینده را دارند نیز کمی بالا رفته و به 53 درصد رسیده است این در حالی است که تعداد کارخانه هایی که انتظار کاهش قیمت ها در آینده را دارند با رشدی 6 درصدی به 21 درصد رسیده است.

27 درصد کارخانه ها در جهان پیش بینی می کنند که میزان تقاضا در آینده افزایش یابد که افتی 6 درصدی را در مقایسه با هفته گذشته نشان می دهد. در این میان 61 درصد نیز انتظار ثبات تقاضا در آینده را دارند. 48 درصد شرکت های امریکایی نیز انتظار افزایش تقاضا طی سه ماه آینده را داشته و40 درصد پیش بینی می کنند که میزان تقاضا طی این مدت در جهان ثابت باشد. 21 درصد کارخانه ها در اروپا نیز انتظار افزایش تقاضا طی سه ماه آینده را دارند که افتی 5 درصدی را در مقایسه با هفته گذشته نشان می دهد این در حالی است که 11 درصد کارخانه ها در این منطقه پیش بینی می کنند که میزان تقاضا در آینده کاهش یابد.

موجودی 50 درصد کارخانه ها در شمال امریکا در مقایسه با هفته گذشته ثابت بوده که افتی 9 درصدی را طی این مدت تجربه کرده است. این در حالی است که موجودی 29 درصد کارخانه ها در این منطقه در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است. در حالی که موجودی 23 درصد کارخانه ها در جهان در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است، موجودی 57 درصد از کارخانه ها در دنیا طی این مدت ثابت بوده است.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۵۹
تعداد بازدید : ۷۶۷
کد خبر : ۵,۳۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید