به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار راکد ورق در خاور دور- 26/ 02/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- طی دو هفته گذشته ورق کشتی سازی ضخامت 8 میلیمتر اوکراین در قیمت 820 دلار هر تن سی آف آر سنگاپور برای تحویل در ماه ژوئن معامله شد. پس از آن قیمت ها کاهش یافت و ورق اوکراین در قیمت 800 دلار هر تن سی اف آر و ورق کشتی سازی اندونزی در قیمت 780 دلار هر تن سی اف آر معامله شد.

گزارش ها نشان می دهد که بازار ورق در خاور دور راکد است. در حال حاضر قیمت پیشنهادی ورق کشتی اندونزی 820 دلار هر تن سی آف آر می باشد اما هنوز خریدی با این قیمت انجام نشده است.

هم اکنون حجم معاملات در بازار کاهش یافته است و فقط معاملاتی با تناژ پایین در بازار انجام می شود به همین دلیل قیمت واقعی محصولات در بازار مشخص نیست. متفاوت بودن قیمت های پیشنهادی نیز مزید بر علت شده است تا حجم معاملات در بازار پایین باشد.

قیمت پیشنهادی ورق کشتی سازی ضخامت 12 میلیمتر و بالاتر چین 750 دلار هر تن سی اف آر سنگاپور است اما خریداران خواستار خرید در قیمت 700 تا 720 دلار هر تن سی اف آر می باشند.

آخرین بار ورق در قیمت 680 تا 690 دلار هر تن فوب چین معامله شد اما کارخانه ها خواستارفروش این محصول در قیمت 700 تا 720 دلار هر تن فوب چین می باشند. قیمت پیشنهادی ورق گرم برشی چین در حدود 690 دلار هر تن سی اف آر سنگاپور است که در مقایسه با قیمت 720 تا 730 دلار هر تن سی اف آر در اواخر آوریل کاهش یافته است. وارد کننده ها نیز خواستار خرید در قیمت 670 دلار هرتن سی اف آر هستند. روند قیمت ها در بازاربه دلیل مشکلات مالی تغییر کرده است.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۸۹۲
کد خبر : ۵,۳۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید