به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش صادرات مقاطع چین– 28/ 02/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- میزان صادرات فولاد در چین در ماه آوریل 4 میلیون و 310 هزار تن بود که به بالا ترین حد از نوامبر 2008 رسیده است. اما برخی از فعالان بازار بر این باورند که با توجه به مشخص نبودن روند آینده قیمت ها در بازار احتمال کاهش صادرات فولاد این کشور در آینده وجود دارد.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات تابستانی در اروپا و همچنین فصل بارندگی در خاور دور احتمال کاهش صادرات فولاد چین به رغم افت قیمت ها در بازار وجود دارد.

برخی از تجار بر این باورند که بهترین زمان برای خرید فولاد ماه مارس بود چرا که در این ماه میزان تقاضای صادرات فولاد بالا و قیمت ها هنوز افزایش نیافته بود. اما سپس و از اواسط آوریل با کاهش قیمت فولاد، میزان تقاضا نیز در بازار کاهش یافت.

در پی کاهش تقاضای صادرات فولاد در چین، کارخانه ها در این کشور فروش داخلی خود را بالا برده اند. گزارش ها نشان می دهد که میزان تقاضای صادرات فولاد چین بالاست اما خریداران به دلیل روند نزولی قیمت ها دست از خرید کشیده اند.

قیمت پیشنهادی صادرات مفتول چین 640 تا 650 دلار هر تن فوب می باشد که تغییری را در مقایسه با اواخر ماه آوریل نشان نمی دهد. این در حالی است که قیمت پیشنهادی میلگرد چین اخیرا 20 دلار هر تن کاهش یافته و به 650 دلار هر تن فوب رسیده است. گزارش ها نشان می دهد که معاملاتی در اواخر آوریل در قیمت 640 دلار هر تن سی اف آر کره انجام شده است. با توجه به مشخص نبودن روند آینده قیمت ها در بازار کارخانه ها هنوز قیمت های جدید خود را اعلام نکرده اند.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۹۷۳
کد خبر : ۵,۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید