به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت بیلت وارداتی در خاور دور– 28/ 02/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت بیلت وارداتی در خاور دور نزولی است. قیمت پیشنهادی بیلت وارداتی از سی آی اس در مقایسه با اواسط آوریل 50 تا 60 دلار هر تن کاهش یافته و به 600 تا 610 دلار هر تن سی اف آر رسیده است. اما هنوز خریدی با این قیمت انجام نشده است.

میزان تقاضای بیلت در بازار بسیار پایین است و حجم معاملات این محصول به شدت کاهش یافته است.

طی چند هفته گذشته چند محموله بیلت سی آی اس در قیمت 595 تا 600 دلار هر تن سی اف آر در این منطقه و ویتنام معامله شد. این قیمت های پایین پیشنهادی مربوط به موجودی قبلی انبارهاست چرا که در حال حاضر بسیاری از کارخانه ها عرضه بیلت خود را کاهش داده اند.

میزان تقاضای بیلت به دلیل کاهش قیمت قراضه و نزدیک شدن به فصل باران های موسمی که منجر به کاهش فعالیت های ساختمانی در بخش هایی از آسیا می شود، کاهش یافته است.

قیمت بیلت در بازار داخلی ویتنام به دلیل کاهش تقاضای میلگرد در این کشور کاهش یافته است. به همین دلیل نوردکاران در این کشور به خرید بیلت ارزان قیمت از بازار داخلی روی آورده اند.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی بیلت تایوان 620 تا 630 دلار هر تن سی اف آر خاور دور و یا 600 دلار هر تن فوب می باشد. این در حالی است که کارخانه ها در مالزی و تایلند خواستار صادرات این محصول در قیمت 630 دلار هر تن سی اف آر ویتنام هستند. با توجه به پایین بودن حجم معاملات در بازار پیش بینی می شود که این قیمت ها مورد قبول خریداران قرار نگیرد. در صورتی که در خواست واقعی در بازار وجود داشته باشد، احتمالا کارخانه ها قیمت پیشنهادی خود را 10 دلار هر تن کاهش خواهند داد.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۲۳
تعداد بازدید : ۹۰۵
کد خبر : ۵,۳۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید