به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

در آسیا کسی خریدار بیلت نیست

در آسیا کسی خریدار بیلت نیست

پایگاه خبری فولاد ایران - هفته گذشته وارد کننده های بیلت در چین فعالیت کمتری داشتند چرا که بازار داخلی اخیرا ضعیف تر شده و تجار ترجیح می دهند در تناژ بالا و تحویل بلند مدت خرید نکنند. در بازار جنوب شرق آسیا فعالیت بازار بیلت در حد صفر است. بیلت وارداتی در چین 5 تا 15 دلار ارزان تر شده 360 تا 370 دلار هر تن سی اف آر است. معامله ای در تناژ بالا برای بیلت سی آی اس در 368 دلار هر تن سی اف آر نهایی شد. در 357 تا 360 دلار نیز خرید هایی صورت گرفت. بیلت ترکیه نیز 360 دلار هر تن سی اف آر چین است.

به گزارش فولاد ایران،  بیلت هند نیز در جنوب شرق آسیا 357 دلار هر تن سی اف آر و در چین 355 دلار هر تن سی اف آر است. البته معامله ای نهایی نشده است.

بیلت ایران نیز 365 تا 370 دلار هر تن سی اف آر تایلند و چین شنیده شده و اطلاعاتی از نهایی شدن قرارداد جدید شنیده نشده است.

به طور کلی انتظار می رود در چین به زودی تقاضای بیلت وارداتی کمتر شود. قیمت بیلت در بازار داخلی چین نیز اخیرا ارزان تر شده و در طول یک هفته تا 11 دلار افت داشته است و اگر این روند نزولی ادامه یابد واردات بیلت به چین تقریبا متوقف می شود و در این صورت آسیب جدی تری به عرضه کننده ها وارد خواهد شد چون در آسیا خریدار دیگری ندارند.

منبع: metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳
تعداد بازدید : ۵۶۳
کد خبر : ۵۴,۲۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید