به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت فولاد چین در ماه های آتی ؛ نوسانات جزیی- 30/ 02/ 1389

 مرکز خدمات فولاد ایران- انجمن آهن و فولاد چین اعلام نموده که در مدت زمان باقیمانده از فصل دوم سال 2010  علی رغم دید منفی نسبت به رشد سریع اقتصادی چین، تقاضای  فولاد در این کشور همچنان بالا خواهد بود. در هر حال این اتحادیه اظهار داشته که سیاست پولی بسته دولت، افزایش عرضه و روش های اعمال شده برای مهار تورم موجب خواهد شد تا در این مدت قیمت محصولات فولادی در چین نوسان های جزیی داشته باشند و دیگر شاهد افزایش قیمت سریع نخواهیم بود.

مازاد موجودی فولاد در شهر های اصلی چین آوریل را در 15 میلیون و 430 هزار  تن سپری نمود که 8/10 درصد نسبت به ماه مارس افت داشت. ماه آوریل دومین ماه متوالی بوده که موجودی فولاد چین نسبت به ماه قبل آن افت نموده است. در این ماه عدم تعادل عرضه و تقاضا کاهش یافت  و درصد فروش به تولید بالای 98 درصد برای فولاد سازان چینی باقی ماند.

این اتحادیه اعلام نموده که هیچ تغییر اساسی در اصول اقتصادی و چارچوب عرضه و تقاضا در  بازار های فولاد چین صورت نگرفته و باید از عکس العمل های نگران کننده در بازارها اجتناب کرد . و از هر گونه افت شدید در قیمت محصولات فولادی جلوگیری نمود. فولاد سازان باید به تغییرات بازار ها دقت زیادی داشته باشند و برنامه تولید خود را بر اساس میزان سفارشات پیش ببرند تا از مازاد ظرفیت جلوگیری نمایند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۲۵
تعداد بازدید : ۷۷۳
کد خبر : ۵,۴۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید