به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت میلگرد در چین همچنان رو به پایین- 30/ 02/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت میلگرد در چین طی هفته گذشته نزولی بود، اما گزارش ها نشان می دهد که روند نزولی قیمت این محصول در بازار بورس شانگهای روز سه شنبه کند شد و قیمت برخی از انواع مقاطع از جمله مفتول در این کشور افزایش یافت.

از آنجائی که حجم معاملات این محصول در بازار بیشتر نشده است، احتمال به ثبات رسیدن قیمت ها طی چند روز آینده ضعیف است. برخی از تجار نیز پیش بینی می کنند که قیمت میلگرد و مفتول در این کشور همچنان کاهش یابد.

قیمت معاملات ماه آگوست میلگرد در بورس شانگهای روز سه شنبه 9 دلار هر تن کاهش یافت. روز قبل از آن نیز قیمت این محصول افتی 28 دلاری را در هر تن تجربه کرده بود. این در حالی است که قیمت معاملات ماه اکتبر مفتول پس از 25 دلار هر تن کاهش در روز دوشنبه، یک روز پس از آن 40 سنت هر تن افزایش یافت.

قیمت میلگرد قطر 18 تا 25 میلیمتر در بازار نقدی شانگهای با افتی 40 دلاری در هر تن در مقایسه با قیمت این محصول در چهار شنبه گذشته، به 561 تا 562 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسیده است. اما در کل قیمت این محصول نسبت به قیمت 552 دلار هر تن طی اوایل سال جاری افزایش یافته است. قیمت مفتول قطر 5/6 میلیمتر نیز 586 دلار هر تن می باشد که در مقایسه با هفتم ماه مه 53 دلار هر تن کاهش یافته است.

قیمت میلگرد قطر 18 تا 25 میلیمتر کارخانه هبی نیز در بازار پکن 51 دلار هر تن نسبت به سه شنبه گذشته کاهش یافته و در حال حاضر در قیمت  614 دلار هر تن معامله می شود.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۸۸۰
کد خبر : ۵,۴۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید