به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار بیلت در انتظار قیمت 450 دلار هر تن فوب دریای سیاه - 30/ 02/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت بیلت صادراتی سی آی اس کاهش یافته و به قیمت 500 تا 530 دلار هر تن سی اف آر ترکیه نزدیک شده است. گزارش ها نشان می دهد که روز سه شنبه بیلت توسط تجار روسیه در قیمت 500 دلار هر تن سی اف آر ترکیه معامله شده است.

روز به روز احتمال افت بیشتر قیمت بیلت در بازار قوت می گیرد. در حال حاضرخریداران نه تنها معامله ای انجام نمی دهند بلکه به دنبال فسخ قراردادهای پیشین نیز هستند. حجم معاملات این محصول در کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله ایران، مصر، سوریه و اردن نیز پایین است.

گزارش ها نشان می دهد که برخی از تولید کنندگان بیلت در روسیه خواستار فروش این محصول در قیمت 500 دلار هر تن فوب دریای سیاه هستند اما خریداران با پیش بینی افت بیشتر قیمت بیلت و رسیدن آن به 450 دلار هر تن فوب دریای سیاه، هنوز وارد بازار خرید نشده اند. کاهش قیمت مواد اولیه و قراضه نیز یکی از دلایل افت قیمت بیلت در بازار است.

کاهش قیمت پیشنهادی بیلت صادراتی چین و رسیدن آن به 610 دلار هر تن فوب که بدون در نظر گرفتن تعرفه گمرکی صادرات در حدود 490 دلار هر تن می باشد، نیز مزید بر علت شده است تا احتمال افت بیشتر قیمت این محصول در بازار قوت بگیرد.

با توجه به احتمال افت بیشتر قیمت بیلت در آینده پیش بینی می شود که بازار این محصول طی ماه جاری نه به خاطر به پایان رسیدن فروش محصولات ماه ژوئن بلکه به دلیل در پیش گرفتن سیاست انتظار توسط تجار، راکد باشد.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۹۴۶
کد خبر : ۵,۴۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید