به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال افت رونق خرید بیلت در چین

احتمال افت رونق خرید بیلت در چین

 

پایگاه خبری فولاد ایران - چین این هفته وارد کننده برجسته بیلت در آسیا بود، اما این علاقه به خرید ممکن است به زودی کمرنگ شود. تنش های سیاسی اخیر بین ایالات متحده و چین بر روند بازار تأثیر گذاشته و قیمت های سلف را تحت فشار قرار داده است.


خریدارن چینی در این هفته 25 هزار تن بیلت روس (125 میلیمتر) را با قیمت 412 دلار در تن سی اف ار برای تحویل سپتامبر رزرو کردند. علاوه بر این، 30 هزار تن بیلت از اندونزی در قیمت 425 تا 426 دلار در تن سی اف ار برای تحویل آگوست خریداری شد. معامله دوم به دو دلیل با قیمت بالاتر منعقد شد: یکی اینکه محصولات کشورهای آسه آن مشمول 2 درصد عوارض واردات در چین نیست و دوم اینکه خریداران چینی تحویل سریعتر کالا را ترجیح می دهند. هند نیز قیمت پیشنهادی بیلت را به 430 دلار در تن سی اف ار افزایش داد.


به گزارش فولاد ایران، فعالیت خرید در جنوب شرق آسیا همچنان راکد است. تولیدکنندگان داخلی میلگرد موفق به بالا بردن قیمت محصولات خود نشدند و همین امر باعث می شود خرید جدید بیلت صورت نگرید. در حال حاضر، چین تنها حامی صادرکنندگان جهانی بیلت است اما این روند نیز به دلیل تشدید درگیری سیاسی ایالات متحده و چین کاهش یافته است.


منبع: Metal Expert

۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۶۵۱
کد خبر : ۵۵,۲۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید