به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ذخیره طلای روسیه در بالاترین رکورد فارکس

 

پایگاه خبری فولاد ایران - بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط بانک مرکزی روسیه، ذخایر طلا و ارزهای خارجی این کشور به 591.8 میلیارد دلار رسیده است. طبق این اطلاعات، وجوه بین المللی از 4 تا 11 سپتامبر در طی یک هفته حدود 0.02 درصد رشد داشته است. آمارها نشان می دهد که از اول ژانویه، روسیه ذخایر ارزی خود را 37.4 میلیارد دلار افزایش داد. این ذخایر در سال گذشته 18.3 درصد رشد داشتند.


به گزارش فولاد ایران، ذخایر بین المللی روسیه، دارایی های ارزشمندی شامل طلا، ارزهای خارجی و دارایی های ویژه(SDR)  است که در اختیار بانک مرکزی روسیه (CBR) و دولت می باشد. سطح فعلی این منابع بسیار بالاتر از هدف 500 میلیارد دلاری تعیین شده توسط بانک مرکزی در چند سال پیش است.


روسیه چهار سال است که ذخایر خود را افزایش می دهد. سال گذشته، افزایش این ذخایر نزدیک به 86 میلیارد دلار بود، در حالی که در سالهای 2018 و 2017 به ترتیب حدود 33 میلیارد و 55 میلیارد دلار افزایش ذخیره داشت.


این کشور همچنین در حال تغییر شکل دادن منابع ذخیره بین المللی خود بوده و سهم دلار آمریکا را به سود سایر ارزها و طلا کاهش داده است. رکورد اخیر افزایش قیمت طلا، دارایی های بین المللی روسیه را در آگوست به بالاترین حد خود رساند که از سطح 600 میلیارد دلار عبور کرد.


منبع: راشاتودی


۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۷۸۵
کد خبر : ۵۵,۷۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید