به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت بیلت در آسیای شرقی

فیلیپین در هفته گذشته 20 هزار تن بیلت تولید روسیه را در قیمت 410 دلار هر تن سی اف آر برای تحویل مارس خریداری کرد.

یکی از تجار سنگاپوری اظهار داشت تمایل به خرید بیشتر شده است. قیمت های قراضه افزایش یافته و احتمال بالا رفتن قیمت آهن آلات ساختمانی را نیز افزایش داده است. پیش بینی می شود که بعد از تعطیلات سال نو در چین، فعالیت های ساخت و ساز افزایش یابد.

قیمت های پیشنهادی از مناطق دیگر بالاتر است. مالزی بیلت خود را 420 دلار هر تن فوب پیشنهاد می دهد. بیلت تایوان نیز در قیمت 410 تا 420 دلار هر تن فوب و بیلت کره 410 دلار هر تن فوب پیشنهاد می شود.

یکی از تجار هنگ کنگ اظهار داشت:" این روزها واردات از روسیه به صرفه است. زیرا کرایه های حمل پایین آمده و ارزش روبل نیز کاهش یافته است." وی معتقد است خریداران در شرق آسیا به زودی حاضر می شوند بیلت را در قیمت 410 تا 420 دلار هر تن سی اف آر خریداری کنند.

یکی از وارد کنندگان ویتنام نیز اظهار داشت: " بازار وارداتی ویتنام راکد است. خریداران به دلیل کاهش نرخ ارز ویتنام در مقابل دلار آمریکا، به بیلت تولید داخل روی آورده اند. پیشنهادات کره و تایوان برای بیلت در حدود 420 تا 430 دلار هر تن سی اف آر ویتنام است."

در این میان، واردات چین نیز به میزان زیادی کاهش یافته است. زیرا قیمت های پیشنهادی برای واردات بیلت افزایش یافته و به سطح قیمت های بیلت تولید داخل رسیده است. چین در ماه گذشته مقادیر زیادی بیلت در قیمت 370 دلار هر تن سی اف آر وارد کرد.

۲۴ دی ۱۳۸۷ ۱۳:۰۸
تعداد بازدید : ۸۲۷
کد خبر : ۵۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید