به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اوج گیری قیمت بیلت در چین

اوج گیری قیمت بیلت در چین

 

پایگاه خبری فولاد ایران - قیمت بیلت وارداتی در چین در سطوح بالایی تثبیت شده که با توجه به رشد شدید قیمت قراردادهای میلگرد در بازار فیوچرز و رشد قیمت بیلت در بازار داخلی دور از انتظار نبود. برخی معتقدند این روند فعلا ادامه دارد. آخرین معاملات بیلت مالزی در 640 دلار هر تن سی اف آر چین حمل ماه می نهایی شده که نشان از رشد هفتگی 10 دلاری داشته است. بیلت ویتنام نیز 635 تا 640 دلار هر تن سی اف آر چین است که 4 تا 9 دلار رشد داشته است. بیلت کره جنوبی نیز 645 دلار هر تن سی اف آر چین است.


به گزارش فولاد ایران، جو بازار مثبت شده و فعالیت ها بهبود یافته است. قیمت قرارداد فیوچرز میلگرد در چین جمعه اخیر 23 دلار رشد داشته و بیلت در بازار داخلی نیز با افزایش بازرسی های زیست محیطی رشد چشمگیر 21 دلاری را تجربه نمود. با تداوم کاهش تولید در تانگشان انتظار می رود این روند صعودی قیمت ادامه داشته باشد.


از آنجایی که چین گرداننده اصلی روند قیمت گذاری بیلت در بازار جنوب شرق آسیاست انتظار می رود قیمت های پیشنهادی به منطقه به زودی بالاتر برود. البته با توجه به رکود بازار مقاطع این منطقه باید دید روند قیمت بیلت در بازار جنوب شرق آسیا از بازار چین پیروی خواهد کرد یا خیر.


منبع: metal expert
ترجمه: م. تابان شمال

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۸۴۰
کد خبر : ۵۷,۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید