به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سهم معادن در فعالیت اقتصادی جهان

پایگاه خبری فولاد ایران - کوتی فانی، مدیر عامل گروه معادن امریکایی آنگلو در افریقای جنوبی در جلسه مجازی افتتاحیه کنوانسیون CIM اظهار کرد با جمعیت 7.6 میلیارد نفری جهان که به سمت 9 میلیارد نفر می رود واقعیت ساده این است که جهان بدون استخراج و کمک ما به معنای واقعی کلمه در هیچ یک از جنبه های زندگی مدرن دوام نمی آورد. کوتی فانی خاطرنشان کرد سایر بخشهای مهم، از جمله انرژی، تولید غذا، ساخت و ساز، حمل و نقل، زیرساخت های تجدیدپذیر و ارتباطات همه به استخراج معدن متکی هستند. وی، با احتساب فروش مستقیم کالاها و حمایت از معادن از صنایع دیگر، گفت: "در واقع، 45 درصد از فعالیت های اقتصادی جهان توسط بخش معدن انجام می شود."


وی گفت در مقایسه با بخش کشاورزی که 50 درصد از زمین های جهان را اشغال می کند، سهم بخش معدن از زمین های دنیا تنها 0.04 درصد است. نقش معدن و شرکت های معدنی همگام با پیشرفت در فناوری و افزایش تمرکز بر انرژی پایدار در حال تغییر است. کوتی فانی به عنوان بخشی از اهداف خود گفت ما هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اینکه چگونگی توسعه زیرساخت ها طبق اصول توسعه انرژی پایدار در صد سال آینده هستیم. وی خاطرنشان کرد برنامه های تأمین مالی این شرکت در آفریقا و آمریکای جنوبی 137 هزار شغل ایجاد کرده است. و ایجاد تسهیلات تصفیه آب اسمز معکوس در آفریقای جنوبی فرصت های جدیدی را برای کشاورزی و بومیان برای ورود به صنایع جدیدی که به آب متکی هستند فراهم کرده است.


وی گفت ما درک می کنیم که تأثیر تکنولوژی و آینده کار چه خواهد بود، بنابراین می فهمیم که باید در جوامع محلی برای مشاغل جدید کاتالیزور باشیم. آنگلو که در حال حاضر از سنگ آهن گرفته تا فلزات گرانبها و فلزات اساسی تا الماس و غیره استخراج می کند با نگاهی به آینده 10 تا 20 سال دیگر، چشم انداز روشنی برای این صنعت ترسیم می کند. این چشم انداز شامل درکی از چگونگی حمایت از اقتصاد چرخشی (از جمله بازیافت بیشتر) و تلاش در برابر تغییرات آب و هوایی است. کوتی فانی گفت، هدف این است که بفهمیم جهان به کجا می رود و یک کاتالیزور برای سریعتر رسیدن به آنجا باشیم. وی گفت: "ما کلید کربن زدایی و ایجاد یک سیاره پایدار در دراز مدت هستیم."

منبع: mining.com

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۳۱۶
کد خبر : ۵۷,۴۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید