به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کمبود کارگران خارجی و مشکل کارگر در امریکا

پایگاه خبری فولاد ایران - نه تنها فضانوردان در یوتا، بلکه پارک های تفریحی در وایومینگ، رستوران ها در رود آیلند، شکارچیان خرچنگ در مریلند، اردوگاه های کلرادو و هزاران مشاغل دیگر در سراسر امریکا که به کارگران خارجی فصلی برای کار وابستگی دارند، با کمبود کارگر دچار مشکل شده اند. امسال، همه گیری کرونا جریان کارگران خارجی را به ایالات متحده محدود کرد، دولت بایدن نیز ویزای کوتاه مدت برای دانشجویان خارجی که برای کار و سفر به ایالات متحده می آیند را تمدید نکرد.


تعداد کارگران خارجی فصلی معمولاً 66 هزار نفر در سال است که بین فصل زمستان و تابستان تقسیم می شود. برنامه های کارگران مهمان موقت مدتهاست که از چندین جهت مورد حمله قرار گرفته است. گروه های کارگری و منتقدان مهاجرت استدلال می کنند که با این شیوه کارگران آمریکایی کار خود را از دست می دهد و دستمزدها کاهش می یابد.


در این میان، کارفرمایان با مشکل دست و پنجه نرم می کنند. شهرهای کوچک تفریحی که اغلب به کارگران فصلی بین المللی وابسته هستند با مشکل مواجهند زیرا جمعیت آنها برای پر کردن همه جایگاه های خالی کارکنان در هتل ها، رستوران ها یا پیست های اسکی که انبوهی از گردشگران ظاهر می شوند، کافی نیست. کمبود نیروی کار برخی از مشاغل را مجبور کرده است که ساعات کاری خود را محدود کرده یا یک روز دیگر در هفته تعطیل شوند. به گزارش فولاد ایران، هزینه های گزاف مسکن در اکثر مناطق تعداد کارگران موجود، خارجی یا داخلی را بیشتر کاهش می دهد.


منبع: New York Times

۱۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۴۸۲
کد خبر : ۵۸,۲۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید