به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق گرم صادراتی در چین-25/ 03/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- در پی کاهش تقاضای ورق در بازارهای بین المللی، میزان تقاضای ورق گرم صادراتی در چین نیز از اوایل ماه مه کاهش یافته است. بنا به گزارش فعالان بازار میزان صادرات ورق در چین در ماه ژوئن 30 تا 40 درصد در مقایسه با ماه مه کاهش خواهد یافت و این امر بازار داخلی این کشور را تحت فشار قرار خواهد داد.

در حال حاضر قیمت ورق گرم صادراتی در چین در حدود 580 تا 600 دلار هر تن فوب می باشد که افتی 100 دلاری را در هر تن در مقایسه با ماه گذشته نشان می دهد؛ اما هنوز تقاضای خرید با این قیمت پایین است.

با توجه به پایین بودن تقاضای ورق گرم در بازار صادراتی و داخلی، سطح موجودی کارخانه ها افزایش یافته است. به دنبال این امر کارخانه ها به منظور بالا بردن فروش خود، قیمت های پیشنهادی خود را کاهش داده اند.

احتمال رشد قیمت ورق در چین طی فصل سوم سال به دلیل مشخص نبودن وضعیت اقتصادی این کشور در آینده و پایین بودن تقاضا ضعیف است به همین دلیل تجار قیمت پیشنهادی خرید خود را کاهش داده اند.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر در بازار شانگهای 612 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد که تغییری را در مقایسه با هفته گذشته نشان نمی دهد. سطح موجودی ورق گرم نیز در این کشورازهفتم ماه ژوئن در یک میلیون و 650 هزار تن ثابت بوده است.

۲۵ خرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۴۸
تعداد بازدید : ۹۶۵
کد خبر : ۵,۸۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید