به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش تقاضای ورق در انگلیس-25/ 03/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- اگر چه قیمت پیشنهادی ورق صادراتی از کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا به انگلیس کاهش یافته است اما میزان تقاضا در این کشور به دلیل احتمال افت بیشتر قیمت ها در آینده پایین است. 

در حالی که قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی کشورهای اروپایی به انگلیس 725 یورو هر تن همراه با هزینه حمل می باشد، کارخانه ها در چین خواستار صادرات این محصول به این کشور در قیمت 641 تا 665 یورو هر تن همراه با هزینه حمل هستند. در این میان برخی از کارخانه ها در چین حتی حاضر به صادرات این محصول در قیمت 629 یورو هر تن نیز می باشند.

قیمت پیشنهادی ورق سرد کارخانه ها در اروپا برای تحویل در ماه جولای 798 تا 847 دلار هر تن می باشد و کارخانه ها در چین خواستار فروش این محصول در قیمت 725 تا 750 یورو هر تن هستند. در حال حاضر بیشتر محصولات در بازار چین، تولیدات ماه جولای و برای تحویل در ماه آگوست و اکتبر می باشد.

میزان تقاضای واردات ورق از چین به دلیل عدم اطمینان تجار به بازار کاهش یافته است. به دنبال کاهش تقاضای ورق در انگلیس، بازار این محصول در این کشور راکد است و میزان رقابت در بازار این کشور کاهش یافته است.

در حال حاضر خریداران فقط به میزان نیاز خرید می کنند. با توجه به پایین بودن تقاضا در بازار بسیاری از تجار سیاست انتظار را در پیش گرفته اند و تا زمان کاهش قیمت ها وارد بازار خرید نخواهند شد.

۲۵ خرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۵۱
تعداد بازدید : ۷۲۴
کد خبر : ۵,۸۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید