به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت ورق در دنیا- 26/ 03/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت ورق طی هفته گذشته در اکثر مناطق دنیا یا ثابت بود و یا کمی کاهش یافت.

در حالیکه قیمت ورق گالوانیزه در شمال اروپا طی هفته گذشته ثابت بود، قیمت ورق گرم در این منطقه طی این مدت یک یورو هر تن افزایش یافت. در حال حاضر قیمت درب کارخانه ورق سرد در این منطقه 709 یورو هر تن می باشد. متوسط زمان تحویل انواع ورق در این منطقه در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است. در این میان متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گرم در شمال اروپا به 8 هفته رسیده است.

هم اکنون قیمت ورق گرم در جنوب اروپا 590 یورو هر تن می باشد. قیمت ورق سرد نیز در این منطقه در مقایسه با هفته گذشته 5 یورو هر تن کاهش یافته و قیمت ورق گالوانیزه هم در این منطقه نسبت به هفته قبل کمی پایین آمده است. این در حالی است که متوسط زمان تحویل ورق سرد در جنوب اروپا در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته و به 37 روز رسیده است.

گزارش ها نشان می دهد که قیمت فوب میدوست ورق گالوانیزه در امریکا 897 دلار هر تن می باشد. در این میان قیمت ورق سرد و ورق گرم در این منطقه افتی 6 دلاری را در هر شورت تن در مقایسه با هفته گذشته تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل انواع ورق در این کشور در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است. در حال حاضر متوسط زمان تحویل ورق گرم در این کشور 31 روز می باشد.

قیمت درب کارخانه ورق گرم در ترکیه نیز افت شدیدی را نسبت به هفته قبل نشان می دهد و در حال حاضر به 693 دلار هر تن رسیده است. قیمت ورق سرد نیز در این کشور 25 دلار هر تن در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است. دراین میان متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گرم در این کشور در 22 روز ثابت می باشد. در حال حاضر قیمت ورق گرم صادراتی چین به اروپا 647 دلار هر تن فوب بندر چین است.

۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۷۴۵
کد خبر : ۵,۸۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید