به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بررسی روند تولید جهانی سنگ آهن

بررسی روند تولید جهانی سنگ آهن

پایگاه خبری فولاد ایران - انتظار می رود تولید جهانی سنگ آهن در سالهای آینده شتاب گیرد. موسسه فیچ پیش بینی کرده نرخ رشد جهانی تولید سنگ آهن در سال های 2021 تا 2025 به طور متوسط 3.6 درصد باشد ، در حالی که در 5 سال گذشته منفی 2.3 درصد بوده است. به گفته این موسسه تحقیقاتی ، این امر تولید سالانه را تا سال 2025 حدود 571 میلیون تن در مقایسه با سال 2020 افزایش می دهد و رشد عرضه عمدتا توسط برزیل و استرالیا خواهد بود.

به گزارش فولاد ایران،   شرکت معدن برزیلی واله برنامه های توسعه تهاجمی دارد ، در حالی که شرکت های استرالیایی ، از جمله بی اچ پی ، ریو تینتو و فورتسکیو ، سودهای فعلی خود را مجددا در افزایش تولید سرمایه گذاری می کنند. این امر به رکودی که از زمانی که قیمت سنگ آهن به پایین ترین حد خود در دهه گذشته رسیده بود یعنی 55 دلار در تن در سال 2015 ، پایان می دهد.

برآورد شده که تولید سنگ آهن در استرالیا به طور متوسط سالانه 1.8 درصد در طول سال های 2021 تا 2025 افزایش یابد. این موسسه انتظار دارد تولید سنگ آهن چین در 3 تا 4 سال آینده افزایش یابد زیرا این کشور برای افزایش خودکفایی و کاهش واردات از استرالیا تلاش می کند. بدین ترتیب پیش بینی شده که تولید تا سال 2025 قبل از اینکه بار دیگر کاهش یابد به 1.07 میلیارد تن برسد.

منبع: mining.com

ترجمه: مونا تابان شمال

۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۱۱
تعداد بازدید : ۵۹۱
کد خبر : ۵۸,۵۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید