به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بحران روبه رشد زیرساخت های آمریکا

پایگاه خبری فولاد ایران - علیرغم وعده های بهبود زیرساخت ها و آمادگی بهتر در برابر بلایای طبیعی، دولت ها و غول های انرژی در تأمین منابع انرژی پشتیبان برای مناطقی که بارها و بارها تحت شرایط آب و هوایی شدید قرار گرفته اند، کوتاهی می کنند. با فراگیر شدن و تشدید این رویدادها، صنعت انرژی چگونه برای آینده تامین انرژی آماده می شود؟ به گزارش فولاد ایران، بحث مدام در مورد انعطاف پذیری زیرساخت های انرژی که سال به سال مطرح می شود در ماه فوریه در ایالات متحده به اوج خود رسید، در زمانیکه طوفان شدید تگزاس باعث قطع شبکه برق هزاران ساختمان شد.

بسیاری از مردم در سراسر این ایالت مجبور بودند از ژنراتورها برای گرم کردن خانه های خود استفاده کنند. بخش قابل توجهی از تولید انرژی در بزرگترین ایالت نفتی ایالات متحده پس از طوفان متوقف شد که بر سطح تولید انرژی در مابقی سال تأثیر منفی گذاشت. تصور می شود که تولید نفت به دلیل یخ زدن خطوط لوله و کمبود برق در زیرساخت های کلیدی حدود 1.2 میلیون بشکه در روز کاهش یابد. اما اگر دولت ایالات متحده مدتها پیش در زیرساخت های قدیمی خود سرمایه گذاری کرده بود، آیا می توانست از همه این رویدادها جلوگیری کند؟


در اوایل سال جاری، انجمن مهندسان عمران آمریکا به زیرساخت های انرژی آمریکا امتیاز C داد که این امر نیاز به پیشرفت چشمگیر برای جلوگیری از بلایای احتمالی و کاهش تولید را در آینده نشان داد. بایدن، از زمان آغاز به کار خود، برنامه زیربنایی 2 تریلیون دلاری اش را به عنوان پاسخی برای این مشکل ذکر کرد. این طرح علاوه بر تعمیر ده ها هزار جاده و پل، افزایش ارتباطات حمل و نقل کشور، قصد دارد زیرساخت های انرژی و خطوط لوله آب در سراسر ایالات متحده را در بازه زمانی هشت ساله بهبود بخشد.


در ماه اوت، بودجه لایحه زیرساخت ها با تصویب کمی در سنا به 3.5 تریلیون دلار افزایش یافت. این لایحه علاوه بر به روز رسانی زیرساخت های قدیمی انرژی و راه های ارتباطی، شامل تلاش هایی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق تامین مالی خودروهای برقی، انرژی های تجدیدپذیر و ابتکارات انرژی پاک است.


برای غلبه بر اثر بدتر شدن رویدادهای آب و هوایی، بهبود زیرساخت ها و تأمین انرژی لازم است. در حالی که برنامه های اصلی زیرساخت ملی برای تأمین آینده تأمین انرژی یک کشور حیاتی است، اقدام در سطح محلی نیز مورد نیاز است. شهرها و ایالت های جداگانه می توانند شرایط آب و هوایی متغیر در منطقه را بهتر درک کرده و چالش های زیرساخت های انرژی خود را برای آمادگی بهتر برای آینده برجسته کنند. امید دولت های محلی به جلوگیری از بلایای ناشی از تأمین انرژی آنها را مجبور به سرمایه گذاری در زمینه مطالعات و تقویت زیرساخت ها خواهد کرد.


منبع: Oilprice


۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲
تعداد بازدید : ۷۰۴
کد خبر : ۵۸,۷۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید