به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش ظرفیت تولید فولاد در چین- 30/ 03/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- به رغم تلاش دولت چین به منظور کاهش ظرفیت تولید فولاد، کارخانه ها در این کشور همچنان ظرفیت تولید خود را افزایش داده اند.

دولت چین، آگوست سال گذشته محدودیت هایی را برای توسعه کارخانه های جدید در این کشور به منظور غلبه بر مشکل مازاد ظرفیت اعمال کرد. اما گزارش ها نشان می دهد که ظرفیت تولید 31 کارخانه در این کشور از اوایل سال جاری تا کنون افزایش یافته است.

در این میان 9 میلیون و 900 هزار تن در سال به ظرفیت تولید فولاد خام و سنگ آهن و 16 میلیون و 420 هزار تن در سال به ظرفیت تولید مقاطع در این کشور اضافه شده است. تولید کنندگان این کشور اظهار داشته اند که ظرفیت تولید فولاد با کیفیت در این کشور طی سال جاری افزایش یافته است.

اگر چه دولت چین به دنبال کاهش ظرفیت تولید فولاد در این کشور می باشد اما آمار منتشره نشان می دهد که ظرفیت ماهیانه تولید فولاد خام در این کشور در ماه مه رکورد جدیدی را ثبت کرده و به 56 میلیون و 140 هزار تن رسیده است. ظرفیت سالیانه تولید فولاد خام در چین در ماه مه 661 میلیون تن بود که پس از ظرفیت سالیانه تولید 674 میلیون تنی در ماه آوریل، بیشترین میزان تولید می باشد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که ظرفیت تولید فولاد خام در چین تا پایان سال جاری به 777 میلیون تن در سال برسد.

۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۷۷۴
کد خبر : ۵,۸۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید