به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت مقاطع ساختمانی در ترکیه- 30/ 03/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت مقاطع ساختمانی صادراتی در ترکیه در مقایسه با قیمت 570 تا 580 دلار هر تن فوب طی هفته گذشته کاهش یافته و به 520 تا 550 دلار هر تن فوب رسیده است. اگر چه برخی از تولید کننده ها در تلاشند تا قیمت محصولات خود را ثابت نگاه دارند اما با توجه به پایین بودن تقاضا، کارخانه ها نیز به منظور هماهنگی با بازار چاره ای جز کاهش قیمت محصولات خود را نخواهند داشت.

در حالی که کارخانه ها در ترکیه خواستار فروش بیلت در قیمت 450 تا 460 دلار هر تن درب کارخانه هستند، قیمت پیشنهادی واردات این محصول کاهش یافته و به 440 تا 450 دلار هر تن سی اف آر رسیده است.

قیمت مفتول نیز در این کشور به دنبال افت قیمت میلگرد و رسیدن آن به 515 تا 520 دلار هر تن درب کارخانه، کاهش یافته است. البته قیمت پیشنهادی صادرات مفتول به آمریکا به دلیل بهتر بودن وضعیت بازار این کشور بالاتر می باشد.

بسیاری از فعالان بازار پیش بینی می کنند که با کاهش قیمت محصولات در این کشور، سفارشاتی در بازار هر چند با تناژ پایین، ثبت شود. نزدیک شدن به فصل تابستان نیز بر بازار ترکیه فشار می آورد. ظرفیت تولید اکثر کارخانه ها در ترکیه طی چند ماه آینده به منظور انجام تعمیرات و هماهنگی با وضعیت کنونی بازار کاهش خواهد یافت.

۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۹۲۳
کد خبر : ۵,۸۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید