به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

4 توسعه دهنده املاک چینی در مشکل

پایگاه خبری فولاد ایران - گروه بزرگ املاک اورگراند چین در ماه سپتامبر بازارهای جهانی را متزلزل کرد و اعلام کرد که نمی تواند بازپرداخت بدهی های خود را به موقع انجام بدهد. از آن زمان، توسعه دهندگان بیشتری اعترافات عمومی مشابهی انجام دادند که سرمایه گذاران را ناراحت کرده و ترس از سرایت در بخش های بیشتر را افزایش داده است. هنوز مشخص نیست که این بحران چگونه حل خواهد شد. شرکت ها می توانند بدهی های خود را تجدید ساختار کرده و با وام دهندگان خود مشکلات را حل کنند. آنها همچنین می توانند از دولت چین درخواست کمک مالی کنند، اما تا کنون پکن در مورد این موضوع به جز وعده حمایت از خریداران مسکن، چیزی نگفته است.


به گزارش فولاد ایران، این بحران ماه گذشته با اورگراند آغاز شد، که باعث ایجاد نگرانی در مورد بانک ها و سرمایه گذاران در سراسر جهان و قرار گرفتن آنها در معرض افزایش بدهی اورگراند شد.

اورگراند با مجموع بدهی های حدود 300 میلیارد دلار، از جمله 20 میلیارد دلار اوراق قرضه بین المللی، بدهکارترین شرکت املاک چین است. فانتازیا توسعه دهنده آپارتمان لوکس چین نیز در آستانه سقوط است. این شرکت مستقر در شنژن 315 میلیون دلار بدهی شامل 206 میلیون دلار اوراق قرضه و 700 میلیون یوان (109 میلیون دلار) دارد که اظهار عدم توانایی در بازپرداخت را اعلام کرده است. مدرن لند، توسعه دهنده املاک مستقر در پکن نیز در تلاش است تا به موقع پول خود را پرداخت کند. روز دوشنبه، این شرکت از سرمایه گذاران زمان بیشتری برای بازپرداخت اوراق قرضه 250 میلیون دلاری که قرار است در 25 اکتبر مقرر شود، درخواست کرد. سینیک هلدینگ، جدیدترین گروهی است که به جمع توسعه دهندگان بدهکار املاک پیوسته که احتمالاً در پرداخت برخی از اوراق قرضه خود به ارزش 250 میلیون دلار کوتاهی می کند. سررسید پرداخت آن 18 اکتبر است.


منبع: CNN

۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۵۲۳
کد خبر : ۵۸,۹۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید