به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت بیلت در آسیای جنوب شرقی

در ظرف چند روز گذشته قیمت های بیلت تایوان برای صدور به آسیای جنوب شرقی حدود 20 تا 40 دلار هر تن سی اف آر افزایش یافته است.

سفارشاتی که هفته گذشته در قیمت 300 تا 320 دلار هر تن سی اف آر داده شد، تولیدکنندگان را تحریک به افزایش قیمت های صادراتی کرده است. هفته گذشته بیلت تایوان در قیمت 300 تا 305 دلار هر تن تحویل سی اف آر فیلیپین و 310 تا 315 دلار هر تن تحویل سی اف آر ویتنام معامله شد.

یکی از تجار تایوان اظهار داشت کارخانجات سفارشات زیادی دریافت کرده اند. بعضی از آن ها نیز سفارشات این ماه خود را کامل گرفته اند. وی برآورد کرد سفارش صادرات بیلت به فیلیپین و ویتنام به حدود 30 تا 40 هزار تن برای تحویل آخر نوامبر خواهد رسید.

برخی از تولیدکنندگان تایوانی اظهار دارند که تا سال آینده نیازی به صادرات ندارند. احتمالاً افزایش قیمت قراضه باعث افزایش قیمت بیلت شده است.

بیلت تولید مالزی حدود 390 دلار هر تن فوب پیشنهاد می شود که خریداری ندارد. بیلت تایلند نیز 350 دلار هر تن فوب قیمت داده می شود.

بسیاری، از این افزایش قیمت های صادراتی غافلگیر شده اند و تردید دارند که خریداران این قیمت ها را بپذیرند. یکی از تجار ویتنامی نیز این وضعیت را موقتی می داند.

تقاضا در ویتنام همچنان وجود دارد ولی محدودیت هایی که در گشایش اعتبار وجود دارد، هنوز مشکل بزرگی در این کشور به حساب می آید.

۲۳ آبان ۱۳۸۷ ۱۳:۱۷
تعداد بازدید : ۸۹۰
کد خبر : ۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید