به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دیدگاههای متفاوت در مورد آینده فولاد

دیدگاههای متفاوت در مورد آینده فولاد
طبق آخرین بررسی های بازار فولاد در این هفته،...

طبق آخرین بررسی های بازار فولاد در این هفته، به طور متوسط 27 درصد از شرکت ها در کل جهان پیش بینی می کنند که قیمت ها در سه ماه آینده افزایش می یابد که این رقم نسبت به 30 درصد در هفته گذشته کاهش نشان می دهد. حدود 33 درصد از آن ها نیز معتقدند که قیمت ها کاهش می یابد که این رقم نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

40 درصد از شرکت های آمریکایی معتقدند که قیمت ها افزایش و 28 درصد از آن ها معتقدند که قیمت ها کاهش می یابد. در مورد شرکت های اروپایی نیز 18 درصد مانند هفته گذشته اعتقاد بر افزایش قیمت ها داشته و 39 درصد انتظار کاهش قیمت ها را دارند که نسبت به 53 درصد در هفته گذشته کاهش داشته است.

همچنین، 24 درصد از کل شرکت های جهان معتقدند که تقاضا در سه ماه آینده افزایش می یابد. در حالی که 38 درصد معتقدند که تقاضا کاهش پیدا می کند. تعداد شرکت های آمریکایی که معتقد به افزایش تقاضا هستند از 58 درصد به 44 درصد کاهش یافته و تعداد آن هایی که معتقد به کاهش تقاضا هستند، از 25 درصد به 32 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که در اروپا انتظار کاهش تقاضا از 59 درصد به 39 درصد کاهش یافته است. 46 درصد نیز معتقدند که تقاضا ثابت می ماند که این رقم نسبت به 18 درصد در هفته گذشته افزایش نشان می دهد.     
۲۸ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۷۶۷
کد خبر : ۶۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید