به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش مجدد قیمت قراضه در کره- 26/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- هیوندایی استیل کره قصد دارد از 19 جولای 8 تا 16 دلار دیگر از قیمت خرید قراضه در بازار داخلی بکاهد. این سومین کاهش قیمت این کارخانه در ماه جولای خواهد بود و میزان کل افت قیمت خرید این ماه 24 تا 41 دلار است. با این اوصاف قیمت جدید 305 تا 314 دلار در هر تن برای قراضه سنگین کلاس یک  خواهد بود و قیمت قراضه شینداچی تغییر قیمتی نخواهد داشت.

به دلیل آغاز تعمیرات تابستانی، میزان تقاضای قراضه فولاد سازان کره ای در جولای و آگوست بسیار محدود است. از این رو آن ها در تلاشند تا می توانند قیمت خرید از بازار داخلی را کاهش دهند. آن ها می توانند قیمت خرید قراضه را از اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر که تقاضای فصلی قراضه بالا می رود افزایش دهند.

امید به افزایش قیمت های ماه های آتی در کره زیاد است. تولید کنندگان میلگرد کره از جمله هیوندایی از ماه مه موجودی بالایی داشته اند که دلیل آن افت تقاضای بازار ساخت و ساز بوده است.

طبق آمار، کشور کره در ماه های جولای تا سپتامبر تنها 4 میلیون و 200 هزار تن میلگرد مصرف خواهد نمود، در حالی که در نیمه اول  سال 4 میلیون و 700 هزار تن بوده. امسال تقاضای این کالا در کره نسبت به سال قبل 7 درصد کاهش می یابد و به 8 میلیون و 920 هزار تن خواهد رسید.

۲۶ تیر ۱۳۸۹ ۰۸:۵۳
تعداد بازدید : ۶۷۹
کد خبر : ۶,۲۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید