به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ها، به نظر اکثر دست اندر کاران- 26/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بنا به گزارش اخیر استیل ایندکس 68 درصد کارخانه های شرکت کننده در نظرسنجی اخیر این شرکت در آمریکا و 67 درصد کارخانه ها در اروپا پیش بینی می کنند که قیمت فولاد طی سه ماه آینده کاهش یابد. تعداد کارخانه هایی که انتظار افزایش تقاضا در آینده را دارند در اروپا کاهش اما در آمریکا نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

67 درصد کارخانه ها در اروپا انتظار کاهش قیمت ها درآینده را دارند که رشدی 11 درصدی را در مقایسه با آخرین نظر سنجی نشان می دهد؛ این درحالی است که تعداد کارخانه هایی که انتظار افزایش قیمت ها در آینده را دارند با افتی 19 درصدی به 9 درصد رسیده است. در این میان 68 درصد کارخانه در آمریکا پیش بینی می کنند که قیمت ها طی سه ماه آینده کاهش یابد که در مقایسه با آخرین نظر سنجی 14 درصد کاهش یافته است. 24 درصد کارخانه ها نیز انتظار ثبات قیمت ها طی سه ماه آینده را دارند که 15 درصد در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است. 65 درصد کارخانه های شرکت کننده در این نظر سنجی در شمال آمریکا، اروپا و آسیا پیش بینی می کنند که قیمت فولاد طی سه ماه آینده کاهش یابد که رشدی 2 درصدی را در مقایسه با آخرین نظرسنجی تجربه کرده است؛ این در حالی است که 10 درصد کارخانه ها انتظار افزایش قیمت ها در آینده را دارند که افتی 10 درصدی را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.

13 درصد کارخانه ها در اروپا پیش بینی می کنند که میزان تقاضا طی سه ماه آینده افزایش یابد که 6 درصد در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است. در این میان 60 درصد نیز انتظار ثبات تقاضا و 27 درصد انتظار کاهش تقاضا در آینده را دارند. 28 درصد کارخانه ها در آمریکا هم پیش بینی می کنند که میزان تقاضا طی سه ماه آینده افزایش یابد که نسبت به هفته قبل به شدت افزایش یافته است؛ این در حالی است که 40 درصد کارخانه ها در این کشور انتظار ثبات تقاضا در آینده را دارند. 19 درصد کارخانه ها در جهان نیز انتظار بیشتر شدن تقاضا طی سه ماه آینده را دارند که رشدی 3 درصدی را در مقایسه با هفته گذشته نشان می دهد. 54 درصد کارخانه ها در دنیا نیز پیش بینی می کنند که میزان تقاضا در آینده ثابت باشد.

موجودی اکثر کارخانه ها در تمام مناطق دنیا تغییری را در مقایسه با هفته قبل نشان نمی دهد. در حالی که سطح موجودی 55 درصد کارخانه ها در دنیا تغییری را در مقایسه با هفته گذشته تجربه نکرده است؛ موجودی 30 درصد کارخانه ها در جهان نسبت به هفته قبل کاهش یافته است. در این میان سطح موجودی 29 درصد کارخانه ها در شمال آمریکا کمتر از هفته قبل می باشد که افتی 19 درصدی را طی این مدت تجربه کرده است. موجودی 50 درصد کارخانه ها نیز در این منطقه ثابت بوده است. سطح موجودی 9 درصد کارخانه ها در اروپا نیز در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته  که 3 درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافته است. در این میان موجودی 62 درصد کارخانه ها در این قاره تغییری را در مقایسه با هفته قبل نشان نمی دهد.

۲۶ تیر ۱۳۸۹ ۰۸:۵۴
تعداد بازدید : ۶۸۲
کد خبر : ۶,۲۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید