به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش مجدد قیمت بیلت در سی آی اس- 27/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت بیلت در منطقه دریای سی آی اس برای صادرات از دریای سیاه، دریای خزر و شرق روسیه به دلیل محدود بودن موجودی این محصول، افزایش یافته است. بسیاری از کارخانه ها در این منطقه فروش محصولات ماه آگوست خود را به پایان رسانده اند و در حال حاضر خواستار فروش محصولات ماه سپتامبرهستند.

قیمت پیشنهادی بیلت در مقایسه با قیمت 470 دلار هر تن فوب دریای سیاه طی هفته گذشته افزایش یافته و در حال حاضر به 490 دلار هر تن رسیده است. آخرین معاملات این محصول در قیمت 478 دلار هر تن فوب دریای سیاه برای صادرات به ترکیه انجام شده است.

پیش بینی می شود که در آینده نزدیک میزان تقاضای بیلت سی آی اس در یکی از مناطق خاور دور یا خاور میانه افزایش یابد و حجم معاملات این محصول در بازار بالا برود.

کارخانه اوراز روسیه اعلام کرده که خواستار فروش مابقی محصولات تولید ماه آگوست خود که هنوز به فروش نرفته، در قیمت بیشتر از 550 دلار هر تن سی اف آر است. در حال حاضر حجم صادرات بیلت دریای سیاه به خاور دور کاهش یافته است.

نزدیک شدن به ماه رمضان، بازار بیلت را تحت تاثیر قرار داده است. در کل بازار بیلت از یک ماه و نیم گذشته به دلیل فرا رسیدن ماه رمضان راکد است؛ چرا که معمولا مدت زمان تحویل محصولات خریداری شده در حدود 2 ماه می باشد. محصولات خریداری شده در ماه آگوست، طی ماه اکتبر به دست خریداران خواهد رسید.

۲۷ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۶
تعداد بازدید : ۵۹۹
کد خبر : ۶,۲۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید