به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پایین بودن تقاضا و کاهش تولید فولاد خام در چین- 27/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- طی ماه ژوئن 53 میلیون و 770 هزار تن فولاد خام در چین تولید شد که معادل تولید روزانه یک میلیون و 790 هزار تن می باشد. حجم تولید فولاد خام دراین ماه 1/1 درصد در مقایسه با تولید یک میلیون و 810 هزار تنی در روز در ماه مه کاهش یافته است اما هنوز 9 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته می باشد.

اگر چه طی دو ماه گذشته ظرفیت تولید فولاد خام در چین کاهش یافته است اما با توجه به پایین بودن تقاضای فولاد در این کشور، سرعت کاهش ظرفیت تولید پایین است و هنوز بازار این کشور با مازاد ظرفیت روبرو است. طی ماه جولای بر تعداد کارخانه هایی که به منظورهماهنگی با میزان تقاضای پایین ظرفیت تولید خود را برای انجام تعمیرات کاهش خواهند داد، افزوده خواهد شد. به همین دلیل پیش بینی می شود که ظرفیت تولید فولاد خام در ماه جولای و آگوست کاهش یابد.

کارخانه های آنگانگ، ووگانگ و آهن و فولاد ریژائو ظرفیت تولید ورق گرم خود را در ماه جولای به منظور انجام تعمیرات کاهش خواهند داد. به دنبال این امر ظرفیت تولید آنگانگ و ووگانگ هر کدام 100 هزار تن و ظرفیت تولید آهن و فولاد ریژائو افتی 190 هزار تنی را تجربه خواهد کرد.

در این میان برخی از کارخانه های کوچک نیز ضرر کرده اند به همین دلیل به ناچار تولید خود را متوقف کرده اند. از آنجایی که ظرفیت تولید تعداد بیشتری از کارخانه های کوچک در چین در ماه جولای و آگوست کاهش خواهد یافت، پیش بینی می شود که بازار فولاد در چین در ماه سپتامبر بهبود یابد.

ظرفیت تولید فولاد خام در چین از ماه ژانویه تا ژوئن با رشدی 21 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به 323 میلیون تن رسیده است.

 

۲۷ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۶
تعداد بازدید : ۶۸۳
کد خبر : ۶,۲۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید