به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت قراضه صادراتی ژاپن به تایوان- 28/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی ژاپن به تایوان در مزایده ای که روز پنج شنبه برگزار شد؛ برای تحویل در ماه آگوست در مقایسه با قیمت همین محصول در مزایده ماه گذشته کاهش یافته است. خرید قراضه کارخانه ها در تایوان طی اوایل هفته گذشته، دلیل اصلی افت قیمت این محصول می باشد.

بالاترین قیمت پیشنهادی دراین مزایده 308 دلار هر تن تحویل کنار کشتی بود. کارخانه هایی در تویوتا تسوشو و اوکایا کوکی نیز خواستار خرید این محصول در قیمت 306 دلار هر تن بودند. 5 هزار تن قراضه به کارخانه ای که بالاترین قیمت را پیشنهاد داده و 3 هزار تن به کارخانه ای که در رتبه بعدی قرار دارد، فروخته شد.

قیمت قراضه برای تحویل در ماه آگوست در مقایسه با قیمت 320 دلار هر تن برای تحویل در ماه جولای کاهش یافته است. گزارش ها نشان می دهد که اوایل هفته جاری کارخانه های دراگون استیل، فنگ هسین و چی ین شان استیل هرکدام محموله های 18 تا 20 هزار تنی قراضه سنگین کلاس 2 را در قیمت 352 دلار هر تن سی اف آر از ژاپن خریداری کرده اند.

از آنجایی که قیمت قراضه در تایوان در حدود 318 دلارهر تن فوب و یا 306 دلار هر تن تحویل کنار کشتی می باشد، تجار قراضه در ژاپن اظهار داشته اند که کاهش قیمت قراضه در این مزایده دور از ذهن نبود. قیمت قراضه سنگین کلاس 2 در توکیو 306 تا 312 دلار هر تن تحویل کنار کشتی می باشد. قیمت ها در اوزاکا معمولا بیشتر از توکیو می باشد و در حال حاضر قیمت این محصول در اوزاکا 334 دلار هر تن است. البته قیمت ها در این دو شهر نسبت به هفته قبل کمتر شده است.

کارخانه نیپون استیل اخیرا 20 هزار تن قراضه را از کره و چین وارد کرده است و این امر قیمت قراضه را در بازار داخلی ژاپن تحت فشار قرار داده است.

۲۸ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۷۲۳
کد خبر : ۶,۲۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید