به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش تقاضای ورق در امارات- 29/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- با بازگشت مجدد برخی از خریداران به بازار، میزان تقاضای ورق در امارات طی هفته جاری کمی افزایش یافته. در حال حاضر موجودی ورق و قیمت این محصول در این کشور پایین است. البته بازار این کشور موجودی کافی برای تامین تقاضا را ندارد به همین دلیل میزان رشد تقاضا در امارات محدود بوده است.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی ورق گرم وارداتی از کشورهای دیگر به جز چین 630 تا 650 دلار هر تن سی اف آر دوبی می باشد. کارخانه ها در چین پس از حذف معافیت مالیاتی، عرضه خود را کاهش داده اند. به دلیل پایین بودن تقاضای ورق در بازار داخلی هند، قیمت پیشنهادی صادرات این کشور 630 تا 640 دلار هر تن سی اف آر می باشد که در مقایسه با قیمت پیشنهادی کشورهای دیگر از قدرت رقابت بیشتری برخوردار است.

در این میان قیمت پیشنهادی ورق گالوانیزه چین 800 تا 840 دلار هر تن سی اف آر می باشد. یکی از کارخانه ها در امارات نیز معاملاتی در قیمت 850 تا 900 دلار هر تن انجام داده است. برخی از تجار نیز ورق گالوانیزه با کیفیت بالا را در قیمت 870 دلار هر تن سی اف آر دوبی معامله کرده اند.

پیش بینی می شود که حجم معاملات در بازار پس از ماه رمضان افزایش یابد . محصولاتی که در حال حاضر خریداری می شود نیز پس از ماه رمضان تحویل خریداران خواهد شد. در حال حاضر بازار به ثبات رسیده است و کارخانه ها و عرضه کنندگان مواد اولیه از وضعیت فعلی راضی هستند.

۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۶۸۸
کد خبر : ۶,۳۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید