به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش تولید فولاد در شمال امریکا- 29/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- از آنجایی که میزان سفارش ها به کارخانه های  امریکایی از اوایل ماه مه کاهش یافته، فولاد سازان نیز در حال پایین آوردن تولید هستند. آن ها نگرانند با کاهش مصرف فولاد در چین، میزان واردات به امریکا به شدت افزایش یابد.

هفته گذشته تولید هفتگی فولاد امریکا نسبت به هفته سوم ژوئن 8/4 درصد افت نموده به یک میلیون و 722 هزار تن رسید. در واقع می توان گفت که با توجه به رکود، میزان کاهش تولید ها از آمار اعلام شده بیشتر است.

میزان کاهش تولید ها در امریکا نسبت به چین بسیار متفاوت است.  چین طی 12 هفته اخیر تنها 9/2 درصد تولید کاهش داشته ولی قیمت ها افت زیادی را تجربه کرده و تقریبا دوبرابر میزان کاهش قیمت در امریکا بوده است.

10 جولای نرخ بهره وری کارخانه های امریکایی 2/71 درصد اعلام شد ولی چون مطمئنا بسیاری کاهش تولید خود را علنی نکرده اند می توان به طور تخمینی گفت که این رقم 68 درصد است که از فوریه تاکنون پایین ترین نرخ بهره وری صنعت فولاد امریکاست. در هر صورت آنچه واضح است نرخ بهره وری فولاد سازان امریکایی پایین تر از رقم اعلام شده است.

انتظار می رود در هفته های آتی چه در امریکا و چه کشورهای دیگر میزان تولید کارخانه ها کاهش یابد چرا که قیمت فولاد و همچنین تقاضا وضعیت مساعدی ندارد. بر خلاف دوره های قبل، این بار کاهش تولید با سرعت بیشتری بوده چون هزینه تولید در شمال امریکا افزایش شدیدی داشته است.

۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۷
تعداد بازدید : ۶۲۶
کد خبر : ۶,۳۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید