به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت سنگ آهن- 29/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکش نشان می دهد که قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد پس از پشت سر گذاشتن روند نزولی طی دو هفته گذشته با نزدیک شدن به اواخر هفته قبل به ثبات رسید. این در حالی است که قیمت سنگ آهن خلوص 58 درصد طی این مدت به شدت کاهش یافت.

متوسط کرایه حمل کشتی ها ازاسترالیا و برزیل نیز نسبت به هفته قبل از آن پایین آمده است. در این میان کرایه حمل کشتی ها از سواحل شرقی هند کاهش اما از سواحل غربی این کشور افزایش یافته است.

قیمت پیشنهادی سنگ آهن خلوص 62 درصد نیز اواخر هفته گذشته 117 دلار و 90 سنت هر تن خشک سی اف آر بندر تیانجین بود که افتی 3دلار و 90 سنتی که معادل 2/3 درصد می باشد را درمقایسه با هفته قبل از آن تجربه کرده اما در مقایسه با روز سه شنبه افزایش یافته است.

این در حالی است که قیمت سنگ آهن خلوص 58 درصد اواخر هفته گذشته 8 دلار و 90 سنت هر تن خشک یا 5/9 درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافته است.

متوسط کرایه حمل کشتی ها از استرالیا به چین طی هفته گذشته 19 درصد و کرایه حمل کشتی ها از برزیل به چین 10 درصد کاهش یافت که افتی 55 تا 60 درصدی را در مقایسه با سطح بالای قیمت ها در اوایل ماه ژوئن نشان می دهد.

۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۷۴۰
کد خبر : ۶,۳۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید