به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت ورق همچنان نزولی- 30/ 04/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت انواع ورق در دنیا همچنان نزولی است.

قیمت فوب میدوست ورق گرم آمریکا بیش از 2 درصد در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است. قیمت ورق سرد نیز نسبت به هفته قبل کمتر شده و به 713 دلار هر شورت تن رسیده است. این در حالی است که قیمت ورق گالوانیزه گرم افتی 3 دلاری را در هر شورت تن طی این مدت تجربه کرده است. در این میان متوسط زمان تحویل ورق سرد کمتر از هفته قبل می باشد اما متوسط زمان تحویل ورق گالوانیزه در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته و به 46 روز رسیده است.

آمار منتشره نشان می دهد که قیمت ورق در شمال اروپا تقریبا ثابت بوده و فقط یک درصد طی این مدت کاهش یافته است. قیمت درب کارخانه ورق گرم نیز در مقایسه با هفته قبل کاهش یافته و به 748 دلار هر تن رسیده است. در این میان قیمت ورق گالوانیزه نیز افتی 5 یورویی را در هر تن نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل انواع ورق نیز بیش از یک هفته نسبت به هفته گذشته افزایش یافته و متوسط زمان تحویل ورق سرد به 68 روز رسیده است.

قیمت ورق سرد و ورق گرم در جنوب اروپا نسبت به هفته قبل کمتر شده است. در این میان قیمت ورق گالوانیزه افت بیشتری را تجربه کرده و به 790 دلار هر تن رسیده است. متوسط زمان تحویل ورق سرد نیز کمتر از هفته گذشته می باشد.

در حالیکه قیمت ورق سرد و ورق گالوانیزه در ترکیه نسبت به هفته قبل کمتر شده، قیمت درب کارخانه ورق گرم در این کشور تغییری را در مقایسه با هفته گذشته نشان نمی دهد. در حال حاضر قیمت درب کارخانه ورق سرد در این کشور 747 دلار هر تن است. متوسط زمان تحویل ورق گرم و ورق گالوانیزه در ترکیه تغییری را نسبت به هفته قبل نشان نمی دهد و به ترتیب در 18 و 21 روز ثابت می باشد.

۳۰ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۶۷۷
کد خبر : ۶,۳۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید