به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال افزایش قیمت قراضه صادراتی در ژاپن- 20/05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- پیش بینی می شود که قیمت قراضه صادراتی ژاپن برای تحویل در ماه سپتامبر افزایش یابد. به دنبال این امر احتمال افزایش قیمت پیشنهادی این محصول نیز در بازار قوت گرفته است.

احتمالا قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی ژاپن در مزایده ای که در روز دهم آگوست در کانتو تتسوگن برگزار خواهد شد در قیمت 350 دلار هر تن فوب معامله خواهد شد.

اواخر هفته گذشته کارخانه هیوندایی استیل یک محموله 40 تا 50 هزار تنی قراضه سنگین کلاس 2را برای تحویل در ماه آگوست و سپتامبر در قیمت 338 تا 344 دلار هر تن فوب و قراضه شینداچی را در قیمت 420 تا 426 دلار هر تن فوب معامله کرده است. اواخر ماه جولای کارخانه ها در کره قراضه سنگین کلاس 2 را برای تحویل طی نیمه دوم سال در قیمت 312 دلار هر تن فوب خریداری کرده بودند.

با توجه به کاهش عرضه قراضه در ژاپن و احتمال افزایش تقاضای این محصول پس از تعطیلات فصل تابستان یعنی بعد از اواسط ماه آگوست تجار این محصول در این کشور، قیمت پیشنهادی صادرات این محصول به کره را بالا برده اند.

موجودی قراضه در کره به دلیل پایین بودن قیمت مورد نظر کارخانه ها در این کشور برای خرید این محصول طی دو ماه گذشته، کاهش یافته است. از آنجایی که احتمال افزایش تقاضا در ماه سپتامبر در بازار بالاست، در حال حاضر تقاضای خرید قراضه در کره افزایش یافته است.

البته با توجه به پایین بودن تقاضای محصولات تمام شده فولادی در کره، تجار این کشور بسیار محتاطانه وارد بازار خرید می شوند و احتمال افزایش شدید تقاضا در آینده نزدیک در بازار ضعیف است.

۲۰ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۵۵
تعداد بازدید : ۵۵۹
کد خبر : ۶,۵۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید