به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق در آمریکا- 21/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت ورق تخت در آمریکا در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است این در حالی است که قیمت ورق تخت و میلگرد در جنوب اروپا طی این مدت ثابت بوده است.

قیمت فوب میدوست ورق تخت در آمریکا 9 دلار هر شورت تن در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته و در حال حاضر به 742 دلار هر شورت تن رسیده است. متوسط زمان تحویل ورق تخت نیز در آمریکا نسبت به هفته گذشته بیشتر شده و به 6 هفته رسیده است.

قیمت درب کارخانه ورق تخت در شمال اروپا تغییری را در مقایسه با هفته گذشته نشان نمی دهد و در حال حاضر در قیمت 968 دلار هر تن معامله می شود اما متوسط زمان تحویل در این منطقه نسبت به هفته قبل افزایش یافته است. قیمت ورق تخت در جنوب اروپا نیز طی این مدت ثابت بوده و متوسط زمان تحویل نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

قیمت میلگرد در شمال اروپا نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است این در حالی است که متوسط زمان تحویل نیز در مقایسه با هفته قبل بالا رفته و به 32 روز رسیده است. متوسط قیمت بیلت در بورس لندن در این منطقه هم طی هفته گذشته به شدت افزایش یافت و به 491 دلار هر تن رسید. در این میان هزینه تبدیل بیلت به میلگرد در شمال اروپا 112 دلار هر تن است.

قیمت میلگرد در جنوب اروپا هم با رشدی یک یورویی در هر تن در مقایسه با هفته گذشته به 436 یورو هر تن رسیده است. این در حالی است که متوسط قیمت بیلت بورس لندن در این منطقه افتی 17 دلاری را در هر تن در مقایسه با هفته گذشته تجربه کرده است. 

۲۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۵۷۹
کد خبر : ۶,۵۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید