به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش تقاضای صادرات و رشد قیمت قراضه در شمال اروپا- 21/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- انتظار می رود افزایش معاملات در بازار های جهانی قراضه این ماه بر قیمت های شمال اروپا تاثیر گذار گردد. در آلمان قیمت قراضه  تا کنون 25 تا 30 یورو افزایش یافته . در حالی که کارخانه ها برای ماه آگوست قراضه چندانی نیاز ندارند که دلیل آن تعطیلات تابستانی است، در حال حاضر برای تولید سپتامبر خود در حال خرید قراضه هستند گرچه کارخانه ها در تلاشند قیمت قراضه خیلی بالا نرود ولی احتمالا  25 تا 40 یورو افزایش قیمت قطعی است. در سوئد و اطریش نیز قیمت قراضه به ترتیب 21 و 25 دلار در هر تن افزایش یافته.

در فرانسه نیز انتظار می رود قیمت قراضه بین 20 تا 30 یورو افزایش یابد ولی چون تابستان است و فعالیت کارخانه ها محدود کسی احتیاج فوری به خرید قراضه ندارد.

ماه گذشته در سوییس قیمت قراضه خرد شده به 216 یورو در هر تن افت نمود ولی بسیاری انتظار دارند بعد از تعطیلات تابستان قیمت ها در این کشور نیز افزایش یابد.

شاید علت رشد قمیت قراضه در شمال اروپا افزایش خرید وارد کنندگان اصلی از این منطقه باشد. علی رغم رسیدن ماه رمضان قیمت قراضه خرد شده پیشنهادی به ترکیه از 315 تا 320 دلار اوایل جولای به 390 دلار سی اف آر رسیده است. تقاضا و همچنین قیمت ها در آسیا نیز افزایش یافته است.

انتظار می رود که این ماه  قیمت قراضه در شمال اروپا حدود 20 تا 40 یورو  افزایش یابد و قیمت قراضه خرد شده به 235 تا 290 یورو در هر تن برسد.

۲۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۴۴۲
کد خبر : ۶,۵۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید