به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امید به افزایش قیمت فولاد بیشتر شد – 23/05/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - طبق آخرین نظرسنجی استیل ایندکس انتظار شرکت های فولادی سراسر جهان نسبت به افزایش قیمت ها در آینده به سرعت در حال تغییر است. 49 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی انتظار دارند قیمت ها در سه ماه آتی افزایش یابد در حالی که هفته قبل این رقم 27 درصد بوده است.

همچنین تعداد موافقان پیش بینی افت قیمت ها از 46 درصد هفته قبل به 28 درصد رسیده. در امریکا 62 درصد شرکت های فولادی در انتظار افزایش قیمت هستند که هفته قبل 29 درصد بودند. 15 درصد نیز معتقد بودند قیمت ها سه ماه آینده سقوط می کند در صورتی که هفته قبل 42 درصد موافق این نظر بودند. در اروپا 32 درصد شرکت کنندگان با افزایش قیمت و 47 درصد با نظریه افت قیمت موافق بودند.

در میان شرکت های اروپایی 18 درصد انتظار داشتند فروش بیشتری در سه ماه پیش رو داشته باشند و 57 درصد ثبات تقاضا را روند حاکم بر بازار دیدند. 35 درصد از امریکایی ها افزایش تقاضا را پیش بینی نمودند که هفته قبل تنها 25 درصد بودند. 31 درصد از کل شرکت کنندگان در این نظر سنجی از سراسر جهان در انتظار افزایش تقاضا بودند که هفته قبل این رقم 21 درصد بود.

اکثریت شرکت های فولادی سراسر جهان نسبت به قبل موجودی ثابتی داشتند. 15 درصد همچون هفته قبل موجودی بالاتر و 34 درصد موجودی کمتری در مقایسه با یک هفته قبل اعلام نمودند.

۲۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۲۳
تعداد بازدید : ۵۲۷
کد خبر : ۶,۶۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید