به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق گرم صادراتی کره - 26/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی کره برای تحویل در ماه های سپتامبر و اکتبر 20 تا 30 دلار هر تن در مقایسه با قیمت این محصول در ماه آگوست افزایش یافته و به 640 دلار هر تن فوب رسیده است.

یکی از فعالان بازار با اشاره به پایین بودن قیمت پیشنهادی پیشین ورق گرم اظهار داشته است که احتمال افزایش قیمت این محصول در بازار بالا بود. اما هنوز تقاضای خرید این محصول در خارج از این کشور افزایش نیافته و خریداران وارد بازار خرید نشده اند.

هم اکنون قیمت پیشنهادی ورق گرم حاوی برنز چین برای تحویل در ماه سپتامبر و اکتبر 605 تا 615 دلار هر تن فوب می باشد. قیمت پیشنهادی ورق گرم بدون برنز 30 تا 50 دلار هر تن بیشتر از این محصول می باشد که رشدی 20 تا 30 دلاری را در هر تن در مقایسه با سه هفته گذشته تجربه کرده است.

برخی از کارخانه ها در چین نیز خواستار صادرات این محصول در قیمت 590 دلار هر تن فوب به دیگر کشورهای آسیایی هستند. تفاوت قیمت پیشنهادی کارخانه ها در چین افزایش یافته است. در حالی که برخی از کارخانه ها در چین بر این باورند که قیمت ورق گرم در ماه سپتامبر افزایش خواهد یافت، عده ای اظهار داشته اند که روند آینده قیمت ها در بازار مشخص نیست.

۲۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۶۰۱
کد خبر : ۶,۶۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید