به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت قراضه در چین- 26/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت قراضه در بازار داخلی چین طی هفته گذشته ثابت بود. قیمت خرید قراضه کارخانه شاگانگ در شرق چین از روز سوم آگوست در قیمت 437 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده ثابت بوده است. گزارش ها نشان می دهد که در حال حاضر قیمت این محصول در این منطقه 427 تا 442 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد که تغییر چندانی را نسبت به دو هفته گذشته نشان نمی دهد.

در حالیکه قیمت خرید قراضه کارخانه لوله سازی تیانجین در شمال چین از 26 جولای در قیمت 431 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده ثابت بوده است. در حال حاضر قیمت این محصول در این منطقه 419 تا 434 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد که 3 تا 7 دلار هر تن نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. شروع به کار مجدد برخی از کارخانه ها در ایالت هبی دلیل اصلی رشد قیمت این محصول می باشد.

بسیاری از تجار در این منطقه به دلیل نوسان اخیر قیمت میلگرد، سیاست انتظار را در پیش گرفته و وارد بازار خرید نمی شوند. با توجه به پایین بودن تقاضای مصرف کننده های نهایی، اطمینان بسیاری از تجار نسبت به افزایش قیمت ها در آینده کاهش یافته است.

۲۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۷۹۱
کد خبر : ۶,۶۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید