به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق در آمریکا- 27/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که به رغم ثبات قیمت ورق در اروپا، قیمت این محصول در آمریکا افزایش یافته است.

قیمت فوب میدوست ورق گرم آمریکا رشدی 6/1 درصدی را در مقایسه با هفته گذشته تجربه کرده است. قیمت ورق گالوانیزه نیز طی این مدت 17 دلار هر شورت تن افزایش یافته است. ورق سرد نیز در قیمت 698 دلار هر شورت تن معامله می شود. متوسط زمان تحویل ورق گرم و ورق سرد در این کشور در مقایسه با هفته گذشته بالا رفته و به ترتیب به 30 و 43 روز رسیده است.

گزارش ها نشان می دهد که قیمت ورق سرد در شمال اروپا یک درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. قیمت ورق گرم نیز در این منطقه بالا رفته و به 728 دلار هر تن رسیده است. در این میان قیمت ورق گالوانیزه افتی 9 یورویی را در هر تن تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل ورق گرم در این منطقه در مقایسه با هفته قبل افزایش یافته و به 46 روز رسیده است. این در حالی است که متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گالوانیزه 8 هفته می باشد.

در حالیکه قیمت ورق گرم در جنوب اروپا بیشتر از هفته قبل می باشد، قیمت ورق سرد در این منطقه 3 یورو هر تن نسبت به هفته قبل کاهش یافته است. ورق گالوانیزه نیز در قیمت 810 دلار هر تن ثابت است. متوسط زمان تحویل ورق گرم تغییری را در مقایسه با هفته قبل نشان نمی دهد این در حالی است که متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گالوانیزه در این منطقه نسبت به هفته قبل بیشتر شده است.

قیمت درب کارخانه ورق گرم در ترکیه هم در مقایسه با هفته قبل کمی کاهش یافته و به 638 دلار هر تن رسیده است. متوسط زمان تحویل ورق گرم هم در مقایسه با هفته گذشته بیشتر شده و به 26 روز رسیده است اما متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گالوانیزه نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

۲۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۴۵
تعداد بازدید : ۶۲۳
کد خبر : ۶,۶۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید