به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق در چین- 27/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- اگر چه قیمت ورق گرم، ورق سرد و ورق گالوانیزه کارخانه بائو استیل برای تحویل در ماه سپتامبر تغییری را در مقایسه با ماه آگوست نشان نمی دهد اما میزان تخفیف این کارخانه که پیش ازاین 44 دلار هر تن بود کاهش یافته و به 22 دلار هر تن رسیده است.

این در حالی است که قیمت ورق گرم کارخانه ووگانگ 38 دلار هر تن، ورق سرد 44 دلار هر تن و ورق گالوانیزه 59 دلار هر تن افزایش یافته است. قیمت ورق تخت کارخانه ووگانگ و بائواستیل نیز برای تحویل در ماه سپتامبر رشدی 29 دلاری را در هر تن تجربه کرده است.

قیمت ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر کارخانه بائو استیل 638 دلار هر تن و قیمت ورق سرد ضخامت یک میلیمتر این کارخانه 768 دلار هر تن می باشد. این در حالی است که قیمت ورق گرم کارخانه ووگانگ برای تحویل در ماه سپتامبر 612 دلار هر تن و ورق سرد ضخامت یک میلیمتر این کارخانه 802 دلار هر تن می باشد. تمام قیمت های اعلام شده همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشند.

از آنجایی که احتمال افزایش قیمت ورق کارخانه ها برای تحویل در ماه سپتامبر در بازار وجود داشت، رشد قیمت این محصول تاثیر چندانی بر قیمت ها در بازار نقدی نگذاشته است. البته پیش بینی می شود که قیمت انواع ورق در بازار نقدی در ماه آینده به تدریج بالا برود.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر در بازار شانگهای 622 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد که 4 دلار هر تن در مقایسه با هفته قبل افزایش یافته است. قیمت پیشنهادی ورق سرد ضخامت یک میلیمتر هم در بازار شانگهای 736 تا 750 دلار هر تن می باشد که تغییری را در مقایسه با هفته گذشته نشان نمی دهد.

۲۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۴۶
تعداد بازدید : ۶۳۹
کد خبر : ۶,۶۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید